نیوز سیتی!
21 دی 1401 - 20:36

امکانات شهرداری شهرکرد کم است/ اعتبار جذب کنید

شهرکرد_رئیس کمیسیون شهرسازی، حمل‌ونقل و ترافیک اسلامی شهرکرد گفت: امکانات و تجهیزات مدیریت شهری شهرکرد برای ترسالی و بارندگی‌هایی شدید بسیار ناچیز است و پاسخگوی شرایط بحرانی نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا بیاتی ظهر چهارشنبه در دیدار با علی حیدری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، مهران مرادی مدیرکل حوزه استاندار و روابط‌عمومی استانداری و خسرو کیانی سرپرست اداره‌کل مدیریت بحران استان چهارمحال و بختیاری، گفت: انتظار داریم دستگاه‌های اجرایی در ایامی که شاهد نزول نعمات الهی هستیم با امکاناتی که دارند به کمک شهرداری بیایند تا اقدامات لازم انجام شود و شهروندان اذیت نشوند.

رئیس کمیسیون شهرسازی، حمل‌ونقل و ترافیک اسلامی شهرکرد افزود: از مدیریت بحران انتظار داریم اطلاعیه‌های خود را به‌موقع و دقیق اعلام کنند زیرا با توجه به کمبود تجهیزات شهرداری برای پاکسازی معابر برفی صدور این اطلاعیه‌ها و تعطیلی یا تأخیر در آغاز فعالیت ادارات و مدارس نقش بزرگی در کاهش مشکلات شهری دارد.

وی تصریح کرد: امکانات و تجهیزات مدیریت شهری شهرکرد برای ترسالی و بارندگی‌هایی شدید بسیار ناچیز است و پاسخگوی شرایط بحرانی نیست، لذا می‌طلبد متولیان اعتباراتی را برای تجهیز شهرداری‌ها در استان از وزارت کشور دریافت کنند.

بیاتی ادامه داد: امکانات شهرداری شهرکرد با حدود ۳ دستگاه گریدر، ۵ دستگاه بیل مکانیکی، ۵ دستگاه خودرو و ۶ تن نمک‌پاش مکانیزه کامل می‌شود که تهیه این تجهیزات حدود ۵۰ میلیارد تومان اعتبار لازم دارد.

وی در پایان بیان داشت: همچنین از شهروندان انتظار داریم در ۲۴ تا ۴۸ ساعت پس از بارش، برف حیاط منازل را به کوچه و خیابان نریزند و خودروهای خود را در کوچه‌ها پارک نکنند تا دستگاه‌های شهرداری برای عبور و پاکسازی برف در این مناطق با مشکل مواجه نشوند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 971571

مهمترین اخبار ایران و جهان: