نیوز سیتی!
05 بهمن 1401 - 15:15

نیروهای مسلح آبروی اسلام و کشور و باعث عزت هستند

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه انقلاب اسلامی باب جدیدی برای ملت ما گشوده شد که یکی از ارکان آن بحث نظامیان و امنیت کشور بود، گفت: بنابراین نیروهای مسلح یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب است؛ این نیروها آبروی اسلام و کشور و باعث عزت هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک آیت الله دری نجف آبادی در دیدار با قضات و کارکنان سازمان قضایی نیروهای مسلح اظهار کرد: خداوند بر ما منت نهاد و امامی به ما عطا کرد که انقلابش در دنیا بی‌نظیر بود؛ این انقلاب بر اساس فقاهت در اسلام بوده و دارای رهبر شجاع آینده‌نگر و تیزهوش بوده است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی باب جدیدی برای ملت ما گشوده شد که یکی از ارکان آن بحث نظامیان و امنیت کشور بود، افزود: بنابراین نیروهای مسلح یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب است؛ این نیروها آبروی اسلام و کشور و باعث عزت هستند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره اقدام اخیر پارلمان اروپا بیان کرد: این که اروپایی ها به دنبال تحریم و تروریستی اعلام کردن سپاه هستند ضربه به ریشه خود می‌زند این امر به خاطر قدرت سپاه پاسداران است؛ اروپایی‌ها بعد از شکست سنگین در نقشه براندازی خود حالا به دنبال انتقام از سپاه هستند.

دری نجف آبادی ضمن اشاره به فعالیت‌های نیروهای مسلح بیان ادامه داد: همه نیروهای مسلح ما بسیار خوب به قدرت و دقت عمل می‌کنند و البته نقاط ضعفی نیز وجود دارد. از تشکل های مقدس در ارکان نظامی، سازمان عقیدتی سیاسی و حفاظت است که همانند دو بازوی نیروهای مسلح عمل می کند.

وی اضافه کرد: در خارج از سازمان نیروهای مسلح نیز یک دستگاه قدرتمند و ویژه وجود دارد که آن سازمان قضایی نیروهای مسلح است؛ این دستگاه در راس تشکیلاتی است که حافظ امنیت کشور هستند که عملکرد مثبت این دستگاه به نفع کل کشور بوده و وظیفه سازمان قضایی نیروهای مسلح بسیار مهم و خطیر است.

حضرت امیرالمومنین علیه السلام می فرماید قاضی نیروهای نظامی باید درجه یک باشد .در برخورد با نیروهایی که در خط انقلاب و وفادار به کشور و سربازان وطن هستند باید با تدبیر ویژه عمل کرد.

پایان پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 997571

مهمترین اخبار ایران و جهان: