نیوز سیتی!
12 بهمن 1401 - 11:19

مردم ایران اسلامی با بصیرت پای آرمان های انقلاب ایستاده اند

زنجان-نماینده ولی فقیه در استان و استاندار زنجان در بیانیه مشترک تاکید کردند: مردم ایران اسلامی، در برهه های مختلف با بصیرت و آگاهی نشان داده اند که پای آرمان‌های انقلاب ایستاده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله علی خاتمی و محسن افشارچی در بیانیه مشترک خود بمناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر عنوان کردند: انقلاب اسلامی سال ۵۷ را می توان، به عنوان انقلابی منحصر به فرد و خاص در عصر حاضر عنوان کرد، انقلابی کاملا مردمی که بر پایه سه عنصر اصلی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی تشکیل شد.

این بیانیه می افزاید: انقلابی که همواره بدخواهان زیادی داشته و از همان آغاز، از توطئه ها، فتنه گری ها و تفرقه اندازی های دشمنان قسم خورده ایران و انقلاب اسلامی، در امان نبوده است، اما به مدد امداد الهی، راهبردهای رهبر معظم انقلاب، ایستادگی ها و مقاومت مردم شکست ناپذیر، همچنان سرافراز و سرو قامت، پابرجاست.

در بیانیه مشترک نماینده ولی فقیه در استان و همچنین استاندار زنجان آمده است: با وجود تلاش های همیشگی دشمنان به منظور دلسرد کردن مردم از نظام و انقلاب، اما مردم ایران اسلامی، در برهه های مختلف با بصیرت، آگاهی و هوشیاری کامل، نشان داده اند که پای آرمان‌های انقلاب ایستاده اند همانگونه که در حوادث چندماه اخیر، ثابت کردند که خط مردم از خط آشوب گران جداست.

خاتمی و افشارچی تاکید کردند: مردم ولایی استان زنجان هم که مفتخر به داشتن عنوان پایتخت شور و شعور حسینی هستند، بارها اثبات کرده اند که در بسیاری از مواقع در حمایت از رهبری و انقلاب پیشگام بوده و زبانزد خاص و عام هستند.

نماینده ولی فقیه در استان و همجنین استاندار زنجان تاکید کردند: در پایان فرارسیدن ایام فجر استقلال و آزادی و تقارن آن با ماه رجب و میلاد حضرت امیرالمومنین امام علی (ع) را، صمیمانه به پیشگاه امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری و مردم ایران اسلامی به ویژه مردم ولایی و همیشه در صحنه استان زنجان، تبریک و شادباش عرض کرده و سرافرازی بیش از پیش ملت شریف ایران را از درگاه حق خواهانیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1012271

مهمترین اخبار ایران و جهان: