نیوز سیتی!
15 دی 1401 - 15:49

قالیباف: اخلاص «حاج‌قاسم» او را محبوب کرد/ مردم ثابت کردند علاقه‌مند به نظام و رهبری هستند

رئیس مجلس شورای اسلامی در حاشیه زیارت مزار سردار سلیمانی گفت: اخلاص شهید سلیمانی علت ارادت مردم است، شهید سلیمانی چون انسان صادق و مخلصی بود زندگی این مرد هم در دنیا هم در آخرت پربرکت شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی امروز در جوار مزار شهید سلیمانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خودمان را مکلف می‌دانیم در این ایام مثل همه مردم دلداده جمهوری اسلامی به کرمان بیاییم مردم به‌خاطر سردار دلها شهید سلیمانی که انصافا یک پاسدار واقعی، یک رزمنده و فرمانده که افتخار و عزت برای جهان اسلام فراهم کرد به این مکان مقدس می‌آیند.

وی بیان کرد: تشکر می‌کنم از همه زواری که در این هوای سرد به زیارت آمدند و تشکر از میزبانی مردم کرمان دارم، تصریح کرد: امیدواریم همه ما به گونه‌ای عمل کنیم که راه شهدا و امام شهدا را تحت رهبری امام خامنه‌ای پیش ببریم و امیدوارم صداقت و صفا و اخلاص حاج‌قاسم نصیب همه ما شود.

قالیباف خاطرنشان کرد: اخلاص شهید سلیمانی علت ارادت مردم است، شهید سلیمانی چون انسان صادق و مخلصی بود زندگی این مرد هم در دنیا هم در آخرت پربرکت شد.

وی گفت: مردم هم نشان دادند قدرشناس هستند، انقلاب و رهبری و ایران‌شان را دوست دارند و ان‌شاءالله ما مدیران قدر این مردم را بدانیم و به‌درستی انجام وظیفه کنیم.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب

منبع: فارس
شناسه خبر: 956927

مهمترین اخبار ایران و جهان: