نیوز سیتی!
17 بهمن 1401 - 10:38

پیروزی در جنگ فکری و اخلاقی نیاز به هوشیاری دارد

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه آموزش و ارتقای نیروهای انتظامی برای پیشگیری، اطلاعات به روز و کارآمد، شناخت جریانات سیاسی داخلی و خارجی و مراقبت از مرزهای کشور امری ضروری است، گفت: جنگ فکری و اخلاقی جنگ بسیار سختی است که نیاز به هوشیاری بیشتری دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، آیت‌الله دری نجف آبادی صبح امروز در دهمین دوره بصیرت غیر تمرکزی فرماندهی فراجا استان مرکزی اظهار کرد: طی چند ماه اخیر کشور از نظر امنیتی شرایط سختی را پشت سر گذاشت، اما نیروی انتظامی با اهدای خون عزیزان خود توانست امنیت را برای مردم به ارمغان آورد.

وی با بیان اینکه آموزش و ارتقای نیروها برای پیشگیری، اطلاعات به روز و کارآمد، شناخت جریانات سیاسی داخلی و خارجی و مراقبت از مرزهای کشور امری ضروری است، افزود: جنگ فکری و اخلاقی جنگ بسیار سختی است که نیاز به هوشیاری بیشتری دارد.

امام جمعه اراک با اشاره به حدیثی از امیرالمومنین علیه السلام اظهار داشت::وقتی فتنه آغاز می‌شود امر بر همه مشتبه می‌شود و وقتی گرد و خاک‌ها می‌خوابد همه چیز مشخص می‌شود، بعد از حوادث اخیر مشخص شد تجزیه طلب‌ها و منافقین و سلطنت طلب‌ها و کشورهای غربی با چه چیزی دشمنی دارند آنها با قرآن و رهبری و اسلام و عزت و شرف ما دشمنی دارند و با علم کردن انسان‌های ضعیف می‌خواهند برای مردم ما تصمیم بگیرند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد:‌کشورهای غربی با حمایت از این گروه‌ها نشان دادند با جریان ولایت و امامت و اسلام مقابله می‌کنند، آنها با امامت و عدل که دو تکیه گاه مهم تشیع است به مقابله با انقلاب و نظام برخواسته‌اند.

دری با بیان اینکه در حوادث تاریخی ابتدای اسلام و بعد از وفات پیامبر(ص) دشمنان از ابتدای اسلام و بعد از وفات پیامبر شروع به دشمنی کردند و با ایجاد سقیفه و شورای انتخاب رهبری با امامت دشمنی می‌کردند و بعد از انتخاب امیرالمومنین(ع) به حکومت با هزاران فتنه به مقابله با حضرت پرداختند، گفت: ما در زمانی هستیم که امامی‌ آمد و راه امیرالمومنین(ع) و دیگر ائمه معصومین را زنده کرد و کشور را از دست گرگ‌های داخلی و بین المللی نجات داد.

وی تصریح کرد:مردم و نیروهای مسلح ما در همه زمینه‌ها به خوبی عمل کردند و امروز شاهد موفقیت‌های بسیاری هستیم، در طول تاریخ این کشور چنین نیروهای مسلح وجود نداشته است و این خیلی با ارزش است، نیروی انتظامی با نیروهای مخلص و خداشناس باعث عزت و افتخار کشور است.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به جایگاه زن در کشورهای غربی گفت: در دنیای غرب شخصیت زن چه جایگاهی دارد؟ آنها  زن را یک وسیله می‌دانند و با شعار زن زندگی آزادی به دنبال ایجاد چنین شخصیتی در کشور ما هستند، آنها در مقابله با حجاب جبهه گیری  می‌کنند ولی برای همجنس بازی پرچم مستقیم درست کردند و به آن افتخار می‌کند.

دری ادامه داد: کشورهای غربی سپاه پاسداران ما که در مقابله با تروریسم کارنامه موفقی دارد را تروریسم می‌دانند چون زیر پرچم آنها قرار ندارند و اجازه نمی‌دهند کشور به دست گرگ‌ها بیفتد، آن ها عوامل فساد و بدبختی ملت‌ها را تحریم نمی‌کنند ولی داروها را تحریم می‌کنند.

وی بیان داشت:  قدر امام و انقلاب و رهبری را باید همه بدانیم که باعث عزت و افتخار همه ماست، ملت ما در ۲۲ بهمن به امید خدا افتخاری دیگر می آفریند تا دشمنان حساب کار خود را بکنند و بدانند این سرزمین سرزمین امام حسین علیه السلام و امام زمان (عج) است.

پایان پیام/ 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1021927

مهمترین اخبار ایران و جهان: