نیوز سیتی!
08 بهمن 1401 - 13:34

ملاقات گروه کارگردانی سریال سلمان با هنرمندان فارسی

پروژه سلمان فارسی به کارگردانی سید داوود میرباقری همراه با گروه کارگردانی این مجموعه تلویزیونی جهت ملاقات حضوری با هنرمندان استان فارس به شهرستان‌های استان فارس در شهرهای شیراز، مرودشت، جهرم، فسا و کازرون حضور می‌یابند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مجموعه تلویزیونی سلمان فارسی به کارگردانی سید داوود میرباقری همراه با گروه کارگردانی این مجموعه برای ملاقات حضوری با هنرمندان استان جهت فاز جدید فیلمبرداری ایران باستان از تاریخ ۱۳ الی ۱۹ بهمن ماه به شهرستان های استان فارس می آیند. 

بنا بر گفته تیم کارگردانی این مجموعه کسانی که دارای توانمندی های خاصی مانند سوارکاری، بدلکاری، تیراندازی با کمان هستند نیز می توانند جهت ملاقات با گروه کارگردانی حضور یابند.

ملاقات حضوری با گروه کارگردانی این سریال در شهر های شیراز در تاریخ ۱۳ ، ۱۴ ، ۱۵ بهمن ماه ساعت ۸ الی ۱۶ در چهارراه حافظیه، اداره کل فرهنگ و ارشاد استان فارس سالن غزل و در شهر مرودشت در تاریخ ۱۶ بهمن ماه ساعت ۸ الی ۱۶ در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان مرودشت صورت می گیرد.

همچنین در شهر جهرم در تاریخ ۱۷ بهمن ماه ساعت ۸ الی ۱۶ در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان جهرم و در شهر فسا در تاریخ ۱۸ بهمن ماه ساعت ۸ الی ۱۶ در سالن اجتماعات فرهنگ و ارشاد شهرستان فسا و در شهر کازرون در تاریخ ۱۹ بهمن ماه ساعت ۸ الی ۱۶ در سالن اجتماعات فرهنگ و ارشاد شهرستان کازرون حضور پیدا می کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1002427

مهمترین اخبار ایران و جهان: