نیوز سیتی!
24 دی 1401 - 17:13

بازدید رئیس کل دادگستری کرمان از صنایع خودروسازی شرق استان

رئیس کل دادگستری استان کرمان در بازدید از صنایع خودروسازی شرق استان گفت: دستگاه قضایی استان در پنج سال اخیر از بیکار شدن ۲۱ هزار کارگر، تکنیسین و متخصص جلوگیری کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی در بازدید از صنایع خودروسازی منطقه ویژه ارگ بم افزود: صنایع خودروسازی یک صنعت و ظرفیت بسیار مهمی در استان و کشور هستند و در وضعیت خودرویی کنونی که در کشور وجود دارد، فعالیت این واحدهای تولیدی از نظر ارزآوری و تامین نیازهای خودرویی کشور بسیار با اهمیت است.

 وی ادامه داد: صنایع خودروسازی مجموعه بسیار بزرگ و تاثیرگذاری در استان هستند که در بازدیداز این واحدها تلاش می‌شود که مشکلات و موانع پیش روی آنها شناسایی شود.

 نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان تصریح کرد: یکی از اهداف بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی، شناسایی مشکلات واحدهای تولیدی در حوزه تولید، بازاریابی و فروش و تعیین راهکارهای رفع آنها در ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است تا این واحدها بتوانند به بهترین شکل ممکن به فعالیت خود ادامه دهند.

 وی یادآور شد: براساس پیگیری‌های ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در طول پنج سال گذشته از بیکار شدن ۲۱ هزار نیروی کارگر، متخصص و تکنیسین جلوگیری شده است.

حمیدی تصریح کرد: بررسی عملکرد حوزه قضایی بم از دیگر بخش‌های سفر دو روزه مقامات قضایی استان به شرق استان است.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب

منبع: فارس
شناسه خبر: 976771

مهمترین اخبار ایران و جهان: