نیوز سیتی!
28 دی 1401 - 14:38

امپراطوری رسانه‌ بدنبال ضربه زدن به خانواده‌های ایرانی است

مسئول امور بانوان در نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های کشور گفت: امپراطوری رسانه‌ها بدنبال ضربه زدن به زنان به عنوان مهمترین بخش خانواده‌های ایرانی هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، مرضیه عزتی ظهر امروز در آئین تجلیل از برگزیدگان جشنواره بانوی تمدن‌ساز ایران اسلامی که در سالن اجتماعات جهادکشاورزی این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: توفیق حضور در بین بانوان زمینه‌ساز تمدن اسلامی بسی افتخار است.

وی خاطرنشان کرد: سال‌ها پیش رضاخان به نماد روشنفکری قصد بی‌حجاب کردن زنان این مرزوبوم را داشت، امروز نیز دوباره همان تفکر خواهان آسیب زدن به این سرمایه است، نه با تفنگ و پاسبان بلکه با فشار افکار عمومی.

مسئول امور بانوان در نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های کشور با اشاره به اتحاد و امپراطوری رسانه‌ها در جهت ضربه زدن به مهمترین بخش حافظ خانواده‌های ایرانی، افزود: دشمن سال‌هاست متوجه شده که اگر قرار باشد کشوری نباشد، باید خانه‌ای نباشد و اگر خانواده‌ای نباشد، باید بانوی آن خانه مکرم نباشد.

عزتی بیان داشت: بانوان یک جامعه به عنوان یک دختر، همسر، زن، مادر و کنشگر عفیف اجتماعی می‌تواند جاری دهنده خیر و برکت باشد.

وی با بیان اینکه نقش مادری نقشی دارای اولویت است، افزود: به همین جهت جایگاه برای بانوان در میان نسل بشر بالا شمرده شده است.

مسئول امور بانوان در نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های کشور، برگزاری جشنواره بانوی تمدن‌ساز را اقدامی پسندیده دانست و گفت: مدل‌های مختلفی برای تجلیل از بانوان تاکنون اجرایی شده، اما این جشنواره با در نظر گرفتن ۴ نقش بانوان بسیار بی‌نظیر است.

عزتی بیان داشت: تمدن شیطان که در مواجه با تمدن اسلامی است، می‌گوید مرد به تعالی می‌رسد و زن وسیله‌ای برای این تعالی است، اما در تمام آیات، روایات، سیره بزرگان دین اسلام مشاهده می‌شود که زن و مرد یک پنج‌صلغی هستتد که به یکدیگر تکیه کرده و هر دو با هم متعالی می‌شوند.

انتهای پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 984771

مهمترین اخبار ایران و جهان: