نیوز سیتی!
10 بهمن 1401 - 14:44

کادرفنی شهرداری همدان نزدیک درهای خروج

شهرداری همدان در شرایطی عصر فردا در هفته بیستم لیگ دسته اول فوتبال گام به مستطیل‌سبز می‌گذارد که این تیم به هیچ عنوان شرایط مناسبی ندارد.

خبرگزاری فارس ـ همدان، نماینده همدان در این فصل از مسابقات لیگ دسته اول فوتبال عصر فردا و در جریان هفته بیستم بازی‌ها میزبان تیم مس شهربابک خواهد بود. تیمی که در جدول ۶ امتیاز و چهار پله خود را بالاتر از شهرداری همدان می‌بیند.

مسی‌ها بعد از پنج تساوی پیاپی در هفته‌های اخیر برای پیروزی به همدان سفر می‌کنند. آخرین برد این تیم به هفته چهاردهم برابر خلیج‌فارس ماهشهر در یک دیدار خانگی برمی‌گردد. آنها امسال بیشتر از هر تیم دیگری تن به نتیجه تساوی داده‌اند و طبق آمار دقیقا دو سوم بازی‌های حریف فردای شهرداری با تساوی به پایان می‌رسد.

اما این‌ طرف میدان وضعیت شهرداری همدان به هیچ عنوان تعریفی نیست. تیمی که از ۱۸ امتیاز ممکن در بازی‌های اخیر فقط سه امتیاز به حساب واریز کرده و این خود به اندازه کافی بیانگر وخامت حال نماینده استان است. 

با این حال کارشناسان و رسانه‌های استان تا به امروز کمترین نقدی به این تیم وارد نکرده‌اند تا مبادا اوضاع آشفته شهرداری، بدتر از چیزی شود که امروز شاهدش هستیم.

شهرداری‌چی‌ها با هزینه‌های نه‌چندان معقول کادرفنی خود در قیاس با کادر فصل قبل از ۶ بازی قبلی پنج بازی را با شکست از زمین خارج شده‌اند و بدون تردید این نتایج شایسته تیمی نیست که فصل قبل به مراتب عملکرد بهتری به منصه ظهور گذاشته بود.

ون‌پارس اصفهان، استقلال خوزستان، سایپا، پارس جنوبی‌جم و فجر سپاسی خوشبخت‌ترین تیم‌هایی بوده‌اند که در بازه زمانی هفته چهاردهم تا نوزدهم لیگ یک به شهرداری همدان خورده و این تیم نگون‌بخت را مغلوب کرده‌اند. 

قصه وقتی دردناک‌تر می‌شود که در همین مدت زمان، شهرداری در جام حذفی و در بازی خانگی برابر حریف لیگ یکی هم نتوانسته دست بالا را بگیرد و با قبول شکست برابر دریا بابل از گردونه مسابقات حذفی کنار کشیده است. 

با تمام این اوصاف، سرمربیِ همیشه شاکیِ شهرداری همدان که روزهای نخست با چشمانی باز هدایت این تیم را قبول و اعلام کرد که با مهره‌های بومی و شرایط موجود سعی خواهد کرد بهترین عملکرد را به نمایش بگذارد، در هفته‌های اخیر به زمین و زمان تاخته و خود بهتر از همه می‌داند که کاسه صبر مدیران شهرداری حسابی لبریز شده و اگر در بازی فردا برابر مس شهربابک هم نتیجه‌ای جز برد کسب شود، او و کادر فنی‌اش بیش از گذشته به درهای خروج باشگاه نزدیک می‌شوند.

پایان پیام/ 3140/ 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1007627

مهمترین اخبار ایران و جهان: