نیوز سیتی!
12 بهمن 1401 - 14:46

تلاش بی وقفه نیروهای عملیاتی شرکت برق چهارمحال و بختیاری برای حفظ پایداری شبکه‌های برق

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری از تلاش بی وقفه نیروهای عملیاتی شرکت توزیع برق برای حفظ پایداری شبکه‌های برق در روزهای برفی و بارانی شهرها و روستاهای استان خبر داد.

مجید فرهزاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، از تلاش بی وقفه نیروهای عملیاتی شرکت توزیع برق چهارمحال و بختیاری برای حفظ پایداری شبکه‌های برق در روزهای برفی و بارانی شهرها و روستاهای استان خبر داد و گفت: برودت هوا و بارش برف و باران تلاش کارکنان صنعت برق استان را تعطیل نخواهد کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری ادامه داد: نیروهای عملیاتی این شرکت از شروع بارش برف از روز گذشته تا این لحظه در حال تلاش برای رفع عیب‌های احتمالی و پایداری شبکه‌های برق‌رسانی در سطح استان می‌باشند.

وی افزود: با توجه به کوهستانی و برف‌گیر بودن مناطق زیادی در استان، تاسیسات برق‌رسانی  در بارندگی‌ها در معرض آسیب و خسارت بوده که نیروهای  عملیاتی این شرکت در بارندگی‌های زمستان اخیر در هوای سرد و منفی ۲۰ درجه، تمام همت خود را به کار بسته و نسبت به پایداری شبکه‌ها در حال تلاش هستند.

فرهزاد اضافه کرد: گزارش‌هایی از قطعی برق در مناطق مختلف استان وجود داشته که با تلاش ماموران شرکت توزیع نیروی برق استان این قطعی‌ها وصل شده است.

پایان پیام/۶۸۰۲۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1012927

مهمترین اخبار ایران و جهان: