نیوز سیتی!
12 بهمن 1401 - 22:37

قطار انقلاب پرشتاب در مسیر خود حرکت می‌کند

نماینده مردم ، کاشمر ،خلیل‌آباد و بردسکن در مجلس شورای اسلامی گفت: عنصر اصلی پیروزی انقلاب اسلامی دین و اعتقادات مردمی بود و قطار انقلاب پرشتاب در مسیر خود حرکت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از تربت‌حیدریه، حجت‌الاسلام جواد نیک‌بین امشب در ویژه‌برنامه دهه فجر در مسجد جامع این شهرستان اظهار کرد: دشمن در ابتدای انقلاب برای ترور امام خمینی(ره) برنامه‌ریزی کرده بود که این اقدامات نافرجام ماند و امام راحل به‌عنوان ناخدای کشتی انقلاب مسیر را راهبری و هدایت کرد.

وی عنصر پیروزی انقلاب را حضور درصحنه مردم عنوان کرد و افزود: دشمن برای اینکه مردم را از صحنه خارج کند هشت سال جنگ تحمیلی را به راه انداخت اما غافل از اینکه مردم پشتیبان انقلاب و نظام هستند.

نیک‌بین تأکید کرد: عنصر اصلی پیروزی انقلاب اسلامی دین و اعتقادات مردمی بود که برای این عنصر هم دشمن خیلی برنامه‌ریزی کرده و این راهبرد را امروز در فضای مجازی با موضوعاتی همچون عفاف و حجاب و شبهه در اعتقادات و باورها دنبال می‌کند.

نماینده مردم کاشمر، بردسکن و خلیل‌آباد در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه انقلاب اسلامی از تندبادهای بسیار بزرگی عبور کرده است، تأکید کرد : دشمن روی تغییر نسل و گسست بین نسلی برای رسیدن به اهداف شوم خود حساب کرده است و سعی در تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی را دارد.

وی گفت : مردم ایران باوجود تمام مشکلات و مسائلی که دارند پای انقلاب خود ایستاده‌اند و دشمن نیز به این مهم رسیده است .

نیک‌بین افزود :در روزگاری که حتی سیم‌خاردار هم نداشتیم، همه نهادهای امنیتی و نظامی هم تجهیزاتی نداشتند اما قطار انقلاب در مسیر خود حرکت می‌کرد و امروز به برکت هدایت‌ها و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب این مسیر تا تشکیل تمدن نوین اسلامی پرشتاب به حرکت خود می‌دهد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1013927

مهمترین اخبار ایران و جهان: