نیوز سیتی!
12 بهمن 1401 - 14:20

ضرورت معرفی دشمن و اهداف‌آن‌ها برای نسل جوان

امام جمعه گچساران گفت: باید دشمن و اهداف و فتنه های او را به نسل جوان معرفی کرد،آموزش و پرورش و دانشگاه باید از عظمت انقلاب اسلامی برای نسل جوان گفته تا آنها بیشتر با انقلاب آشنا شوند.

به گزازش خبرگزاری فارس از گچساران حجت الاسلام حجازی امام جمعه این شهرستان در آئین غبار روبی گلزار شهدا اظهار کرد:  ۱۲ بهمن آغاز یک تاریخ است و نباید از عظمت آن گذشت تاریخی که انسان را از ذلت و عقب افتادگی نجات داد و تاریخ ظالم طاعوت را محو کرده و تاریخ با شرافت را آغاز کرده است.

امام جمعه گچساران تصریح کرد: علت اینکه ملت ایران غیور با عزت و اقتدار شناخته شده به دلیل اطاعت از ولی فقیه و شجاعت مردم ایران است.

ججت الاسلام حجازی عنوان کرد: ملت ایران اسلامی با هوش و بصیرت بوده و اینکه با ذلت و خفت در دوران طاغوت آشنا بودند، نقشه های فتنه دشمن را ختثی کردند، بعد از آن دشمنان جنگ تحمیلی را طراحی کردند تا شاید مردم ایران اسلامی از جنگ خسته شوند ولی باز دشمن نا امید شد و تحریم را برنامه ریزی کرد از دارو تا نان ایران اسلامی را تحریم کردند و به ناچار به فتنه های وسیعی رو آورد و باز نیز شکست خوردند.

وی گفت: و این بار به بهانه فوت یک دختر اغتشاشات را برنامه ریزی کردند که با هوشیاری و بصیرت مردم شکست خورد.

امام جمعه گچساران خاطرنشان کرد: دشمن تلاش می کند تا نسل جوان‌ما را که دوران ظلم طاغوت را که برق، جاده، بهداشت، نان، شرف و عزت نبود را ندیده اند، فریب دهد دشمن تلاش می کند تا شاید بتواند دختران ایران اسلامی را برهنه کند تا دست از انقلاب بردارند، که اینبار نیز شکست خواهد خورد.

حجت الاسلام حجازی بیان کرد: ما وظیفه داریم تا دوران نادانی،فقر، ذلت طاعوت را با دوران اقتدار و آبرو و سربلندی کنونی مقایسه کرده و جوانان را هوشیارتر کنیم.

وی افزود: باید دشمن و اهداف و فتنه های او را به نسل جوان معرفی کرد،آموزش و پرورش و دانشگاه باید از عظمت انقلاب اسلامی برای نسل جوان گفته تا آنها بیشتر با انقلاب آشنا شوند.

انتهای پیام/ ۸۲۹۳۳

منبع: فارس
شناسه خبر: 1012871

مهمترین اخبار ایران و جهان: