نیوز سیتی!
18 مهر 1402 - 21:06

انهدام دو تانک اسرائیلی در پی شلیک موشک از لبنان

منابع خبری گزارش دادند که چند فروند موشک از خاک لبنان، دو تانک اسرائیلی را در نزدیکی مارون الرأس هدف قرار داده که باعث انهدام آن شده است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع خبری صهیونیستی از شلیک یک موشک هدایت شونده از سمت لبنان به سوی یک تانک اسرائیلی خبر دادند.

شبکه خبری المنار اما خبر داد که چند فروند موشک دو تانک اسرائیلی را در نزدیکی مارون الرأس هدف قرار داده که باعث انهدام آن شده است.

پیش از این هم، حملات شدید راکتی از لبنان به اراضی اشغالی فلسطین صورت گرفته بود.

کانال تلگرامی صابرین نیوز گزارش داد که دهها موشک از جنوب لبنان به سمت اراضی اشغالی فلسطین شلیک شده است. برخی از منابع، تعداد موشکهای شلیک شده را ۳۰ عدد اعلام کردند.

منابع صهیونیستی و فلسطینی لحظاتی پیش از موشک‌باران گسترده شهر عسقلان در فلسطین اشغالی خبر دادند. همزمان با ساعت پنج بعد از ظهر به وقت محلی، نیروهای مقاومت شهر عسقلان را هدف حملات راکتی قرار دادند.

شبکه ۱۴ رژیم صهیونیستی اذعان کرد که در جریان این حملات، چند اسرائیلی کشته شده‌اند، ولی آمار دقیقی از تلفات آنان ارائه نکرد.

ابوعبیده  سخنگوی گردانهای القسام ساعاتی پیش در پاسخ به حملات هوایی بی‌رحمانه رژیم موقت اسرائیل به مردم ساکن غزه اعلام کرد که به‌زودی شهرک عسقلان را زیر آتش خواهد گرفت.

ابوعبیده تأکید کرد: در پاسخ به جنایت دشمن در کوچاندن اجباری مردم ما از چندین منطقه در نوار غزه، به ساکنان شهر اشغالی عسقلان تا ساعت ۱۷ مهلت می‌دهیم که آن را ترک کنند. ما هشدار دادیم و مسئولیتی هم نداریم.

ارتش رژیم صهیونیستی در چهارمین روز عملیات مقاومت فلسطین موسوم به طوفان الاقصی، امروزجدیدترین شمار تلفات نیروهای خود را بیش از هزار کشته و ۲۷۴۱ زخمی اعلام کرد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1534371

مهمترین اخبار ایران و جهان: