نیوز سیتی!
30 مهر 1402 - 14:18

ثبت‌نام نهایی ۷۰ داوطلب اردبیلی مجلس دوازدهم در ۳ روز نخست

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل و رئیس ستاد انتخابات استان از ثبت‌نام نهایی ۷۰ داوطلب مجلس دوازدهم طی ۳ روز نخست این مرحلهص از انتخابات خبر داد و گفت: مرحله ثبت‌نام نهایی تا ساعت ۱۸ روز چهارشنبه ۳ آبان ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رضا قاسمیان صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مرحله ثبت‌نام نهایی داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ۲۷ مهر آغاز شده و تا ساعت ۱۸ روز چهارشنبه ۳ آبان ادامه دارد و در این مرحله صرفٱ افرادی امکان ثبت‌نام دارند که در مرحله پیش‌ثبت‌نام کد رهگیری دریافت کرده باشند.

وی با اشاره به آمار ۳ روز نخست این مرحله، افزود: در کل ۵ حوزه انتخابیه استان اردبیل ۷۰ نفر ثبت‌نام خود را در ۳ روز نخست نهایی کرده‌اند که از این تعداد ۳ نفر خانم و ۶۷ نفر آقا هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل ادامه داد: ۳۵ نفر از حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین، ۱۲ نفر از حوزه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز، ۱۲ نفر از حوزه مشکین‌شهر، ۷ نفر از حوزه خلخال و کوثر و ۴ نفر نیز از حوزه انتخابیه گرمی و انگوت ثبت‌نام کرده‌اند.

قاسمیان با بیان اینکه در مرحله پیش‌ثبت‌نام ۸۹۴ نفر از کل استان اردبیل برای حضور در رقابت‌ها اعلام آمادگی کرده بودند، تصریح کرد: در مرحله ثبت‌نام نهایی امکان تغییر حوزه انتخابیه برای داوطلبان فراهم است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1546371

مهمترین اخبار ایران و جهان: