نیوز سیتی!
09 آذر 1402 - 14:34

معاون استاندار کرمانشاه: پاک کردن صورت مسئله راهکار حل مشکلات نیست

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: در استان به دنبال پاک کردن صورت مسئله و انکار اینکه کمبود و ضعفی وجود ندارد؛ نیستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، علی شعبانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه امروز در نشست هم‌اندیشی معتمدان شهرستان کنگاور که با حضور  استاندار کرمانشاه در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: کنگاور ۴۲۳ شهید بزرگوار را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده و بیش از هزاران ایثارگر قهرمان و نام‌آور دارد و همچنان پرچم این شهرستان در دیانت و ایثارگری بلند است. 

وی با بیان اینکه در این جلسات بحث آسیب‌ها، کمبودها، مشکلات و نواقص مطرح می‌شود، افزود: معمولا در استان کرمانشاه بنا داریم با تکرار بیشتر به ضعف‌ها توجه شود و به دنبال پاک کردن صورت مسئله و انکار اینکه کمبود و ضعفی وجود ندارد؛ نیستیم. 

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با اشاره به ظرفیت‌های فراوان و بسیار بزرگ کنگاور، تصریح کرد: مسائل را با تدابیر می توان حل کرد، چون ظرفیت و قدرت مردم در کنار مسوولان برای حل مسئله خیلی بزرگ‌تر از این مشکلات و مسائل است و هیچ‌کدام بزرگ‌تر از توان و اراده ما نیست.

وی خاطرنشان کرد: همه در استان بسیج شده‌ایم تا با تمام توان بدون منت تاجایی که امکان دارد مشکلات و ضعف‌ها را حل و فصل کنیم.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1589527

مهمترین اخبار ایران و جهان: