نیوز سیتی!
25 آذر 1402 - 21:09

رئیس سازمان جهادکشاورزی گلستان: همیشه شفاف و پاسخگو هستیم! +فیلم

محمد برزعلی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان درخصوص کلیپی که از مصاحبه وی در فضای مجازی پیرامون عدم پاسخگویی منتشر شده بود، واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، ظهر امروز کلیپی در فضای مجازی پیرامون عدم پاسخگویی رئیس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان به گزارشگر برنامه در استان در فضای مجازی منتشر شد.

محمد برزعلی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان در گفتگو با خبرنگار فارس در واکنش به انتشار این مصاحبه گفت: سازمان جهادکشاورزی استان گلستان با توجه به رسالتی که برای ارائه خدمات به‌ویژه نهاده های تولید از جمله کودهای شیمیایی دارد، همواره در برابر رسانه ها و مردم خود را مسؤول، پاسخگو و شفاف سازی و تبیین افکار عمومی را بر خود وظیفه می داند.

وی در تشریح این ویدئو عنوان کرد: در این مصاحبه، خبرنگار یک بار سوال خود را مطرح می کند و من جواب لازم را به ایشان می‌دهم؛ در ادامه خبرنگار ناخواسته سوال را تکرار می کند و با توجه به اینکه موجود بودن کود شیمیایی در استان موضوعیتی نداشته، دیگر نیازی به ارائه مجدد جواب نبود بنابراین گفتگو ادامه پیدا نکرد.

برزعلی درخصوص کود شیمایی نیز در توضیحاتی به خبرنگار فارس گفت: در فصل کشت جاری 106هزار و 300 تن انواع کود شیمیایی بین کشاورزان استان گلستان توزیع شده که در حدود 71هزارتن آن اوره، بیش از 23هزار و 300 تن آن را انواع کود فسفاته و 12هزار تن کود پتاسه تشکیل داده است؛
رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان ادامه داد: در حال حاضر که کشت پاییزه به اتمام رسیده است به میزان تقریبی 15هزارتن کود اوره، 4000 تن کود پتاسه و 1800 تن انواع کود فسفاته در انبارهای شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گلستان و کارگزاران کود موجود و ذخیره است.
پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1606871

مهمترین اخبار ایران و جهان: