نیوز سیتی!
29 آبان 1402 - 20:23

انتقاد رئیس پلیس راهور از شهرداری یاسوج در بارندگی و ارائه یک آمار عجیب تصادف+فیلم

رئیس پلیس راهور از عملکرد شهرداری یاسوج در بارندگی اخیر انتقاد کرد و گفت: می‌توانستند برای جلوگیری از آبگرفتگی بهتر عمل کنند.

سرهنگ جابر پیوست در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اظهار انتقاد از عملکرد دستگاه متولی شهری در یاسوج اظهار کرد: متاسفانه شاهد آبگرفتگی زیادی در سطح معابر شهر یاسوج هستیم که موجب تصادفات زیادی در معابر شهر شده است.

وی با بیان اینکه امروز تنها بیش از ۵۰ فقره تصادف در معابر شهر یاسوج داشته‌ایم اظهار کرد: این در حالی است که ده‌ها بار تا پیش از بارندگی اخیر به شهرداری و دستگاه‌های متولی گوشزد کرده بودیم که چنین وضعیتی ایجاد خواهد شد.

این مسوول با نام بردن از چند نقطه بحرانی در شهر یاسوج گفت: هم اکنون در شرف آباد، ساحلی و بنسنجان و همچنین در اطراف بیمارستان شهید دکتر جلیل شهر یاسوج آبگرفتگی شدید داریم که موجب شده حتی پلیس هم نتواند وظیفه خود را به درستی انجام دهد و خودروهای پلیس هم گرفتار آبگرفتگی شدند.

رئیس پلیس راهور استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: بیشتر تصادفات صورت گرفته که به دلیل هخاموشی خودرو ناشی از آبگرفتگی بوده خسارت‌های زیادی به خودروها وارد شده در حالی که شهرداری می‌توانست با شکافتن برخی پل‌ها که موجب آبگرفتگی می‌شوند و اصلاح و ساماندهی آن‌ها در معابری مانند شرف آباد و یا در بیمارستان شهید جلیل از بروز چنین وضعیت بحرانی جلوگیری کنند.

به گزارش فارس؛ همچنین به دلیل قطعی برق در برخی از مناطق شهر یاسوج در هنگام بارندگی و از کار افتادن چراغ‌های راهنمایی اختلال زیادی در عبور و مرور خودروها ایجاد شد به نحوی که پلیس مجبور شده در هر نقطزه که چراغ از کار افتاده 4 تا 5 نیرو مستقر کند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1579171

مهمترین اخبار ایران و جهان: