نیوز سیتی!
05 آبان 1402 - 14:48

وقوع تصادف زنجیره‌ای در آزادراه زنجان به قزوین

رئیس اورژانس استان زنجان از وقوع تصادف زنجیره‌ای در محور زنجان به قزوین خبر داد و گفت: این تصادف پنج نفر را راهی بیمارستان کرد.

داریوش تقیلو، رئیس اورژانس استان زنجان از وقوع تصادف زنجیره‌ای در اتوبان زنجان به قزوین خبر داد و اظهار کرد: در این سانحه پنج دستگاه خودرو با همدیگر برخورد کردند.
رئیس اورژانس استان زنجان تندر 90، دو دستگاه پژو 405، پیکان و کامیون را خودروهای برخورد کرده با یکدیگر اعلام و تصریح کرد: گزارش این تصادف ساعت ۲ امروز ثبت شده است.
تقی‌لو کیلومتر ۳۰ لاین شمالی اتوبان زنجان به قزوین را محل دقیق وقوع تصادف زنجیره‌ای صبح امروز اعلام کرد و گفت: در این تصادف حدود ۱۳ نفر درگیر بودند که پنج مصدوم به بیمارستان منتقل و هشت نفر از انتقال امتناع کردند.
رئیس اورژانس استان زنجان به اعزام دو دستگاه آمبولانس به محل وقوع تصادف امروز اشاره و تصریح کرد: این آمبولانس‌ها از پایگاه‌های سلطانیه و چرگر به محل اعزام شدند.
وی ادامه داد: در تصادف زنجیره‌ای روی داده خانم‌های 70ساله و 28 و هشت‌ساله و دو آقای 10ساله و 28ساله برای ادامه درمان به بیمارستان موسوی منتقل شدند و هشت نفر که ترومای جزئی داشتند از اعزام امتناع کردند.
پایان پیام/۷۳۰۰۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1551971

مهمترین اخبار ایران و جهان: