نیوز سیتی!
02 آذر 1402 - 12:56

حیات سیاسی نتانیاهو با عملیات طوفان‌الاقصی تمام شد

کارشناس ارشد مسائل غرب آسیا با اشاره به اینکه عملیات طوفان الاقصی نقطه عطفی در تاریخ مبارزه فلسطینی‌ها با صهیونیست‌ها شد و این عملیات رژیم غاصب صهیونیستی را ضربه فنی کرد، گفت: یکی از برکات عملیات طوفان‌الاقصی این است که با این اقدام حیات سیاسی نتانیاهو تمام شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مسعود اسداللهی، کارشناس ارشد مسائل غرب آسیا پیش از ظهر امروز در جلسه جهاد تبیین استان زنجان به تشریح تاریخچه تشکیل رژیم صهیونیستی پرداخت و اظهار داشت: هر چقدر جنایت‌های اسرائیل در نواره غزه و فلسطین بیشتر می‌شود نشان می‌دهد که عملیات طوفان الاقصی تا چه اندازه تأثیرگذار بوده است.

کارشناس ارشد مسائل غرب آسیا با اشاره به پیامدهای عملیات طوفان‌الاقصی گفت: عملیات طوفان الاقصی نقطه عطف تاریخ مبارزه فلسطینیان با صهیونیست‌ها شد و این عملیات رژیم غاصب صهیونیستی را ضربه‌فنی کرد.

وی با بیان اینکه ماهیت رژیم صهیونیستی توسعه‌طلبی است و این موضوع در ذات تجاوزگری‌اش نهادینه شده است، گفت: یکی از برکات عملیات طوفان‌الاقصی  این است که حیات سیاسی نتانیاهو تمام شده است.

اسداللهی با بیان اینکه راهبرد رژیم صهیونیستی تجزیه کشورهای اسلامی بزرگ و تبدیل آنها به کشورهای کوچک که قادر به دفاع از منافع ملی خود نیستند، است، ادامه داد: رژیم صهیونیستی این موضوع را برای خود الگو قرار داده است.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه در جنگ نامتقارن همیشه قدرت کوچک تلفات زیادی را متحمل می‌شود و این موضوع را در جنگ ویتنام شاهد بودیم، ولی در این جنگ نابرابر پیروزی با گروه کوچک است، گفت: پیروزی گروه کوچک به این دلیل است که گروه کوچک ریشه در مردم و ریشه در حمایت مردم دارد، بنابراین مردم فلسطین ۷۵ سال است که مقابله می‌کنند تا ارتش رژیم غاصب صهیونیستی فرسوده و روحیه جنگ را نداشته باشند.

وی با اشاره به اینکه اگر آتش‌بس اعلام شود پیروزی حماس قطعی است و دیگر رژیم صهیونیستی مدعی قدرت نمی‌شود، گفت: رژیم صهیونیستی دشمنی ایدئولوژیک با ایران دارد و بنابراین باید در برابر توطئه‌های رژیم کودک کش هوشیار بود.
پایان پیام/۷۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1582071

مهمترین اخبار ایران و جهان: