نیوز سیتی!
28 آبان 1402 - 13:21

آمادگی راهداری کهگیلویه و بویراحمد برای امدادرسانی به رانندگان در زمستان

سرپرست اداره کل راهداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: راهداری با ۲۰۰ دستگاه ماشین‌آلات و ۳۵۰ نیروی راهدار برای زمستان آماده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حمیدرضا پیمان‌جو در جمع خبرنگاران با اشاره به آمادگی راهداری برای زمستان ۱۴۰۲ گفت: در همین راستا از محور برف‌گیر یاسوج_ اقلید و راهدارخانه کاکان برای آمادگی در زمستان پیش‌رو بازدید شد تا موانع و مشکلات رفع شود.

سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد افزود: راه ایمن و القاء آرامش به رانندگان وظیفه راهداری است و برای این مهم همه تلاش خود را انجام خواهیم داد.

وی بیان کرد: از ابتدای پلیس راه یاسوج به سمت شیراز تا انتهای مسیر یعنی پل تنگ سرخ ۲۷ کیلومتر است که راهدارخانه "مله شوره" با ۷ نفر راهدار و امکانات و تجهیزات آماده خدمات‌رسانی به مردم در زمستان خواهد بود.

وی بیان کرد: راهداری با تعداد ۲۰۰ دستگاه ماشین‌آلات، ۳۵۰ راهدار پشتیبانی و عملیاتی در ۲۸ راهدارخانه ثابت و سیار آماده امدادرسانی به رانندگان در فصل زمستان است.

این مسوول با اشاره به اینکه بیش از ۸.۸ میلیارد تومان جهت احداث و بازسازی راهدارخانه های سطح استان اختصاص یافته، خاطرنشان کرد: بیش از ۱۵ هزار تن شن و نمک برای زمستان پیش‌رو ذخیره شده است.

پیمان‌جو گفت: شرایط گردشگری محورهای منتهی به استان کهگیلویه و بویراحمد و استقبال مردم در این معابر و وجود برف می‌طلبد با مدیریت جامع، ترافیک روان را شاهد باشیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1577471

مهمترین اخبار ایران و جهان: