نیوز سیتی!
27 آبان 1402 - 16:08

برگزاری نشست‌های تبیینی و بصیرتی در تویسرکان

فرمانده سپاه نویسرکان از برگزاری نشست‌های تبیینی و بصیرتی در سطح شهرستان خبر داد و ورود جدی در حوزه آگاهسازی و تبیین را لازمه پیروزی در جنگ ترکیبی دشمن خواند.

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، طیب فریادرس بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری، بسیج را متعلق به همه مردم  دانست و اظهار کرد: تفکر بسیج و بسیجی بودن ملت ایران به ویژه در هشت سال دفاع مقدس امروز به الگویی برای همه آزادی‌خواهان در جهان تبدیل شده است.

وی با تاکید بر ضرورت قوام، استحکام و انسجام روزافزون داخلی کشور برای مقابله با فتنه‌های شوم دشمنان گفت: کشته شدن ۹ میلیون از جمعیت ۱۸ میلیونی ایران به خاطر ایجاد قحطی توسط انگلیسی‌ها در جنگ جهانی دوم باید برای مردم بیان شود، این رویداد وحشتناک در کتب درسی و دانشگاهی هم متاسفانه ذکر نشده است.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با بیان اینکه باید چهره و طینت واقعی دشمنان برای نسل‌های نوجوان و جوان ایران نشان داده شود تاکید کرد: مطمئن باشید اگر امروز برای آگاهی‌بخشی به دانش آموزان هزینه نکنیم، در تله دشمن گرفتار می‌شوند و تبعات ناخوشایند آن در اتفاقاتی چون اغتشاشات سال گذشته بروز و ظهور خواهد کرد.

وی ورود جدی در حوزه آگاهسازی و تبیین را لازمه پیروزی در جنگ ترکیبی دشمن خواند و تصریح کرد: هزینه کردن در حوزه فرهنگ را سرمایه‌گذاری بدانید، اگر بتوانیم استعدادهای جوان و نوجوان را در مسیر تعالی کشور قرار دهیم به طور حتم دشمن در رسیدن به اهدافش ناکام خواهد ماند.

فریادرس در بخش دیگر از سخنانش با اشاره به برگزاری ۱۱۰ برنامه در هفته بسیج در تویسرکان گفت: فضاسازی در نهادها و فضای عمومی شهری در هفته بسیج به شکل مطلوب انجام شود، همچنین ادارات برای زیرمجموعه و جامعه مخاطب خود نشست‌های بصیرتی و تبیینی برگزار کنند.

وی برگزاری نشست‌های تبیینی و بصیرتی در ۱۳۷ پایگاه مقاومت، ۲۰ نشست بصیرتی در ادارات و کارخانجات، اعزام راویان به مدارس، اجتماع دانشجویان و طلاب، همایش تخصصی و تبیینی در مورد فلسطین در فضای دانشگاهی را بخشی از برنامه‌های هفته بسیج در این شهرستان عنوان کرد.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با اشاره به تجلیل از بسیجی‌های نمونه، برگزاری برنامه‌های فرهنگی شامل کتابخوانی، تولید محتوا، سرود بین پایگاهی، اکران فیلم در پایگاه‌ها و... گفت: مسابقات ورزشی، غبارروبی گلزار شهدا، سرکشی از ۱۰۰ نفر از خانواده شهدای شهرستان تویسرکان نیز انجام خواهد شد.

فرماندار شهرستان تویسرکان نیز با اشاره به اینکه حملات رژیم صهیونیستی به غزه باطن نظام سلطه را به جهانیان نشان داد در حالی که در گذشته این کار بسیار سخت بود اظهار کرد: دنیا به طینت شیطانی اسرائیل و همدستانش آگاه شده است، نکته مهم اینکه جلسات شورای امنیت برای مقابله با این ددمنشی هم هیچ فایده‌ای نداشت.

وی با یادآوری مرگ ۴۷ درصدی مردم ایران به واسطه قحطی و بیماری در جنگ جهانی دوم توسط استعمار انگلیس، از تاکید رهبر انقلاب بر درون‌زا شدن اقتصاد کشور یاد کرد و گفت: امروز ۹۰ درصد مایحتاج در کشور تامین می‌شود خوشبختانه بنیه تولیدی کشور مهمترین نقطه مطلوب است و عملکرد دولت ها در این زمینه خوب بوده است.

حسین افشاری با اشاره به رضایت مندی مردم از دولت تاکید کرد: تلاش مسوولان نقش قابل توجهی در رشد همه جانبه جامعه بستگی دارد، بنابراین همه باید در این راستا با جدیت ورود کنید.

وی ثبت سه رویداد در تویسرکان در سه ماه از یک شهرستان را قابل تقدیر خواند و بیان کرد: ثبت جهانی گردوی تویسرکان حدود ۷۰ درصد ارزش افزوده دارد و بر چرخه اقتصاد شهرستان تاثیرگذار است.

پایان پیام/ ۸۹۰۱۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1576571

مهمترین اخبار ایران و جهان: