نیوز سیتی!
21 مهر 1402 - 17:22

رژیم صهیونیستی با 75 سال جنایت مظلوم‌نمایی می‌کند

امام جمعه پردیس گفت: رژیم صهیونیستی با این همه جنایات، باز هم مظلوم‌نمایی می‌کند و از رسانه‌های استکباری می‌خواهد تا به دنیا هم همین را القاء کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس، حجت الاسلام سیدحسین حسینی‌ امام جمعه پردیس بعدازظهر امروز در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان پردیس که در مسجد الغدیر فاز ۴، با حضور پرشور نمازگزاران برگزار شد، ضمن دعوت حضار به تقوای الهی و اشاره به کمک‌های مردم مهربان و ایثارگر ایران به زلزله‌زدگان مردم مظلوم افغانستان، اظهار کرد: هفته گذشته زلزله مهیبی بخش‌هایی از کشور مسلمان و برادر افغانستان را لرزاند و منجر به کشته و زخمی‌شدن برادران و خواهران دینی‌مان و وارد شدن خسارات مالی فراوان در استان هرات، خصوصاً مناطق روستایی این منطقه گردید که در این خصوص به تمام داغ‌دیدگان تسلیت می‌گوییم.

شیخ زکزاکی از پدیده‌های روزگار است

وی با بیان اینکه حضور با برکت و ابراهیمی شیخ زکزاکی در کشور از اهمیت بسیاری برخوردار است زیرا ایشان یکی از پدیده‌های عجیب روزگار ما است، گفت: ایشان فردی است که با دست خالی در غرب آفریقای فقیر با ۵۰ درصد جمعیت مسیحی و بی‌دین، توانسته است ظرف ۳۰ سال حدود ۲۰ میلیون از مردم نیجریه و چندین میلیون از سایر کشورهای آفریقائی را جذب و آ‌ن‌ها را به‌عنوان طرفداران انقلابی مکتب اهل‌بیت(علیهم السلام) تربیت کند.

امام جمعه پردیس ادامه داد: وی با شهادت شش فرزندش در دو کشتار دولتی خم به ابرو نیاورده است و پیروانش با اقتدای به رهبر خود از شهادت استقبال می‌کنند.
 


رژیم صهیونیستی پس از 75 سال جنایت دارد مظلوم‌نمایی می‌کند

حجت الاسلام حسینی با اشاره به طوفان الاقصی که شورآباد صهیونیسم را در نوردید، ابراز کرد: 7 روز از حماسه بی‌نظیر مقاومت فلسطین در فروریختن سازه‌های قدرت صهیونیست‌ها می‌گذرد، نبردی سریع، بی‌مانند و همه‌جانبه که تمام مختصات یک طوفان، بلکه یک زلزله بزرگ را داشته و دارد.

وی اضافه کرد: صیهونیست‌ها در طول 75 سال جنایات بسیاری را انجام داده‌اند؛ این رژیم یاغی با این همه جنایات، باز هم مظلوم‌نمایی می‌کند و از رسانه‌های استکباری می‌خواهد تا به دنیا هم همین را القاء کنند.

امام جمعه پردیس تصریح کرد: این همه جنایات باعث شد طوفان الاقصی وزیدن کند و تمام هیمنه پوشالی صهیونیست و اربابانش را درهم بکوبد و به جرات می‌توان گفت، مقاومت فلسطین در همان روز اول به هدف خود رسید و شکست غیرقابل جبرانی بر پیکره صهیونیست‌ها وارد کرد.
 


مشکل گاز هسا موقتاً حل شد

حجت الاسلام حسینی با اشاره به پیگیری و حل مشکل گاز هسا(الغدیر)، ابراز کرد: همان‌طور که اطلاع دارید مردم مجتمع هسا، با مشکل گاز مواجه بودند و این موضوع را دو بار در مدت یک سال و نیم در فرمانداری و در نماز جمعه مطالبه کردند که در این خصوص با پیگیری‌هایی که فرماندار و دادستان شهر داشتند، شرکت عمران اصلاح و اجرای طرح را تقبل کرد.

وی ضمن اشاره به اینکه شرکت عمران در هر دو مرحله مشکل را حل کرد و درخواست داریم برای باقی بلوک‌ها نیز راه حلی اندیشیده شود، در خصوص تغییر زود هنگام مدیران بیمارستان الغدیر، عنوان کرد: آیا این تغییرات به نفع مردم است یا خیر؟ ما از تغییر زودهنگام مدیریت‌های بیمارستان الغدیر گله‌مند هستیم و باید در این بیمارستان ثبات ایجاد شود.

گفتنی است پس از برپایی نماز جمعه نمازگزاران برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین با طی کردن مسیری چند کیلومتری و با سر دادن شعارهای حمایتی در میدان فردوس تجمع کرده و در پایان قطعنامه این راهپیمایی قرائت شد.

پایان پیام/۶۷۰۱۶/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1537127

مهمترین اخبار ایران و جهان: