نیوز سیتی!
21 مهر 1402 - 15:16

امام جمعه بجنورد: به‌زودی شاهد انزوای رژیم صهیونیستی خواهیم بود

امام جمعه بجنورد گفت: با حرکتی که امروز از جوانان فلسطینی دیدیم موضوع عادی سازی روابط با رژیم صهیونستی نیز به پایان رسیده است و به زودی شاهد انزوای این قده سرطانی خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حجت الاسلام رضا نوری، نمایند ولی فقیه در خراسان‌شمالی در خطبه های نمازجمعه امروز بجنورد اظهار کرد: اتفاقات این روزهای فلسطین بر اساس صحبت‌های بسیاری از کارشناسان به دوبخش قبل از ۱۵ مهر و بعد از ۱۵ مهر تبدیل می‌شود.

وی گفت: رژیم صهیونیستی پس از تشکیلش، دائما در حال تهاجم به مردم فلسطین بوده و این قده سرطانی روزبه روز در حال غصب زمین‌های مردم بوده است.

نمایند ولی فقیه در خراسان‌شمالی افزود: مردم این رژیم غاصب از سراسر دنیا جمع شدند و سرزمین‌های مردم فلسطین را به زور از آن‌ها گرفتند.

حجت الاسلام نوری تصریح کرد: تاریخی که از وحشیگری این رژیم غاصب وجود دارد پر از خشونت، کشتار مردم مظلوم فلسطین است.

وی ادامه داد: اما امروز می‌بینیم با شجاعت مردم و جوانان فلسطینی، این مردم برای بازپس‌گیری زمین‌های خود طوفان به پا کرده‌اند.

امام جمعه بجنورد بیان داشت: ما شاهد مهاجرت معکوس مهاجران از فلسطین هستیم و امید و سرزندگی را در جوانان فلسطینی می‌بینیم.

حجت الاسلام نوری تصریح کرد: با حرکتی که ما از جوانان فلسطینی دیدیم قصه عادی سازی روابط با رژیم صهیونست نیز به پایان رسیده است و ما شاهد انزوای این مرکز فتنه و قده سرطانی خواهیم بود.

امام جمعه بجنورد گفت: امروز باید جهان اسلام به میدان بیاید و تمام قد به حمایت از این مردم مظلوم انجام دهد. 

پایان پیام/آ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1536971

مهمترین اخبار ایران و جهان: