نیوز سیتی!
19 آذر 1402 - 12:51

جزییات رسیدگی به 3 پرونده قاچاق سوخت در سیستان و بلوچستان

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان از رسیدگی به سه فقره پرونده قاچاق سوخت در زاهدان خبر داد و گفت: در مجموع متخلفان به پرداخت بیش از یک میلیارد تومان جزای نقدی محکوم شدند.

موسی عباس زاده محمودی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: پرونده رسیدگی به حمل فرآورده های نفتی شامل 2 هزار و 795 لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوییل به ارزش یک میلیارد و 46 میلیون ریال در شعبه پنجم بدوی و قاچاق کالا و ارز شهرستان زاهدان رسیدگی شد.
وی افزود: شعبه با توجه به مستندات موجود اتهام انتسابی را محرز و ضمن ضبط سوخت های کشف شده ، متخلف را به پرداخت سه میلیارد و 139 میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

محمودی بیان کرد: پلیس امنیت اقتصادی استان این میزان سوخت را از یک دستگاه خودرو به صورت جاساز درون مشک های پلاستکی کشف و گزارش آن را به تعزیرات حکومتی ارسال کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: در پرونده دیگری نیز سوختگیری غیر مجاز باکارت سوخت منجر به جریمه بیش از چهار میلیارد ریالی شد.

محمودی گفت: پرونده رسیدگی به فروش چهار هزار و 752 لیتر سوخت قاچاق از نوع بنزین به ارزش یک میلیارد و 461 میلیون ریال در شعبه هشتم بدوی و قاچاق کالا و ارز شهرستان زاهدان رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: شعبه با توجه به مستندات موجود اتهام انتسابی را محرز و ضمن ضبط سوخت های کشف شده ، متخلف را به پرداخت چهار میلیارد و 800 میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

محمودی بیان کرد: شرکت پخش فرآروده های نفتی این گزارش را کشف و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرد.

وی همچنین از توقیف یک دستگاه تریلی حامل سوخت قاچاق و محکومیت مالی راننده متخلف در زاهدان خبر داد و گفت: پرونده رسیدگی به حمل فرآورده های نفتی شامل پنج هزار و 46 لیتر نفتگاز به ارزش یک میلیارد و 889 میلیون ریال در شعبه پنجم بدوی و قاچاق کالا و ارز شهرستان زاهدان رسیدگی شد.

وی افزود: این میزان سوخت در 10 بشکه فلزی، یک عدد مشک پلاستیکی و یک باک فلزی جاساز شده بود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: شعبه با توجه به مستندات موجود اتهام انتسابی را محرز و ضمن ضبط سوخت های کشف شده ، متخلف را به پرداخت پنج میلیارد و 667 میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

محمودی بیان کرد: پلیس امنیت اقتصادی استان این میزان سوخت را در بازرسی از یک دستگاه تریلی کشف و گزارش آن را به تعزیرات حکومتی ارسال کرد.

پایان پیام/3139

منبع: فارس
شناسه خبر: 1599927

مهمترین اخبار ایران و جهان: