نیوز سیتی!
12 آذر 1402 - 05:41

مهرانپور: والیبال هر چه زودتر از بلاتکلیفی خارج شود

پیشکسوت والیبال ایران گفت: تیم ملی شانس اندکی برای رسیدن به المپیک دارد و نیاز است والیبال از بلاتکلیفی مدیریتی خارج شود.

حسینعلی مهرانپور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد شرایط فدراسیون والیبال و اینکه مدتی است این فدراسیون بدون رئیس و سرپرست اداره می‌شود، اظهار داشت: واقعاً بلاتکلیفی بدترین چیزی است که می‌توان در حق والیبال انجام داد. نمی‌دانم مقصر این اتفاقات چه ارگان و نهادی است. چه وزارت ورزش و چه سایر مسوولان باید به خودشان بیایند و فکری به حال والیبال کنند.

وی ادامه داد: والیبال در شرایط مناسبی قرار ندارد و نیاز است که هرچه زودتر از این بلاتکلیفی خارج شود. همه می‌دانند که والیبال ایران شانس اندکی برای رسیدن به المپیک پاریس دارد و اگر قرار باشد شرایط به همینگونه پیش برود، همین اندک شانس را هم از دست خواهیم داد و آن وقت باید حسرت بخوریم. حدود 10 روز است فدراسیون نه رئیس دارد و نه سرپرست. از مسوولان می‌خواهم که حداقل تبعات تصمیم‌های خود را بپذیرند و در آینده پاسخگو باشند.

پیشکسوت والیبال ایران خاطرنشان کرد: من همه وجودم والیبال بوده و زندگی‌ام به والیبال گره خورده است. دلم می‌خواهد که این رشته همیشه موفق باشد و امیدوارم آقایان کاری کنند که این رشته از بلاتکلیفی خارج شود. من 60 سال در والیبال و دقیقاً وسط میدان بودم. هیچ وقت دنبال پول و حکم هم نبودم. الان مدتی است که کمیته آموزش که من هم سال‌ها در آن بخش فعالیت کردم مسوول ندارد و دیدن این شرایط برای ما دردناک است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1591871

مهمترین اخبار ایران و جهان: