نیوز سیتی!
13 آذر 1402 - 10:09

رفع مشکل تهیه بلیط اتوبوس در ایلام

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ایلام گفت: مشکل تهیه بلیط اتوبوس در ایلام رفع شده است.

سید زاهدالدین چشمه خاور مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان ایلام، صبح دوشنبه ۱۳ آذرماه در گفت‌وگو  با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: در چند ماه اخیر یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم استان نبود و یا کمبود بلیط اتوبوس بود.
  
وی افزود: در این راستا با تمهیدات اندیشیده شده و پیگیری های لازم در حال حاضر مشکل تامین و تهیه بلیط اتوبوس برای مسافران رفع شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام ادامه داد: همچمنین وَن و سواری با قیمت پایین تر از نرخ مصوب برای حمل مسافر به تهران در ترمینال شهدای ایلام مستقر شده است و بلیط آن از طریق اینترنت فروخته می‌شود.

چشمه خاور ادامه داد: روزانه از ساعت ۸ صبح تا ۱۴ بعدازظهر هر کسی به ترمینال شهدای ایلام مراجعه کند قطعا بلیط اتوبوس موجود خواهد بود.

این مقام مسئول تصریح کرد: به تعداد مسافرانی که دارای بلیط هستند، به همان میزان شرکت‌های اتوبوسرانی نیز مکلف شده اند اتوبوس را در اختیار مردم قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، بیش از یک میلیون و ۸۴۰ هزار و ۷۲۷ مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری استان از ابتدای سال جاری تاکنون جابه جا شده اند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1593127

مهمترین اخبار ایران و جهان: