نیوز سیتی!
30 آذر 1402 - 15:55

توزیع ۳ هزار بسته شب یلدا در رشت

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت از توزیع سه هزار بسته شب یلدا با کمک خیرین، گروه‌های جهادی و پایگاه‌‌های مقاومت بسیج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سرهنگ محمد نیک‌فطرت فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت ظهر امروز در نشستی با اصحاب رسانه در سالن اجتماعات این سپاه با اشاره به توزیع سه هزار بسته شب یلدا در مجموع به ارزش ریالی ۱۵ میلیارد ریال بین مردم نیازمند شهر رشت اظهار کرد: این میزان بسته به همت سپاه، پایگاه‌های مقاومت بسیج و گروه‌های جهادی در سطح رشت توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه سپاه و بسیج در شادی‌ها و مشکلات کنار مردم قهرمان و همیشه در صحنه است، گفت: امسال هم مانند سال‌های گذشته، سپاه با توزیع بسته‌های یلدایی برای نیازمندان در کنار مردم شریف شهر رشت است.

به گفته فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت، تعداد سه هزار بسته شب یلدا شامل میوه، آجیل، شیرینی و مواد غذایی می باشد که ارزش هر بسته بالغ بر پنج میلیون ریال است.

نیک‌فطرت با تاکید بر نقش موثر خیرین و پایگاه‌های مقاومت در تهیه بسته‌های شب یلدا بیان کرد: بخش اعظم اعتبار این بسته‌ها با مدیریت سپاه و با پای کار آوردن ظرفیت‌های مختلف از قبیل خیرین و کمک های مردمی تامین شده که توسط پایگاه‌های مقاوت بسیج و گروه‌های جهادی بین نیازمندان شهر رشت توزیع شد.

پایان پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس
شناسه خبر: 1611771

مهمترین اخبار ایران و جهان: