نیوز سیتی!
30 آذر 1402 - 08:30

مشارکت ۱۵ میلیاردی مردم استان قزوین در پویش «یلدای مهربانی»

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: سال گذشته بیش از یک میلیارد و ۵۲۶ میلیون تومان در قالب پویش یلدای مهربانی جمع آوری و به محرومان و نیازمندان اهداء شد و امسال نیز جمع آوری کمک برای شب یلدای محرومان آغاز شده است.

همت امانی در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) تلاش می کند تا از مناسبت ها و فرصت های مختلف اجتماعی و فرهنگی برای کمک به محرومان و نیازمندان استفاده کند.

وی ادامه داد: در واقع تلاش می شود تا دست یاریگر مردم در مناسبت های مختلف باشیم و فضایی را فراهم کنیم تا خانواده های نیازمند نیز از این مناسبت ها بی بهره نمانند و زمینه ارتقای شایسته فرهنگی و اجتماعی آنها فراهم شود.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: سال گذشته مردم نیکوکار در مشارکت برای کمک به نیازمندان در شب یلدا و در قالب پویش «یلدای مهربانی» بیش از یک میلیارد و ۵۲۶ میلیون تومان مساعدت کردند.

این مسوول عنوان کرد: در شب یلدای سال جاری هم منتظر کمک های مردمی هستیم که از طریق روش های مختلف حضوری و غیرحضوری دریافت می شود، در روش حضوری دفاتر کمیته امداد امام خمینی (ره) و مراکز نیکوکاری آماده دریافت کمک های مردمی هستند.

امانی اعلام کرد: عموم مردم نیکوکاری می توانند از طریق وب سایت www.۳۳۸۰۸.ir و یا کد مهربانی #۰۲۸*۸۸۷۷* برای کمک به نیازمندان و محرومان اقدام کنند همچنین شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۶۰۲۰۱ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۸۵۱۵ برای دریافت کمک به صورت غیرحضوری در نظرگرفته شده است.

وی یادآور شد: دریافت کمک به روش های غیرحضوری موجب تسریع در روند جمع آوری و امدادرسانی و همچنین اطمینان خاطر نیکوکاران در تسریع در امدادرسانی به نیازمندان و محرومان خواهد شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1611327

مهمترین اخبار ایران و جهان: