نیوز سیتی!
05 دی 1402 - 16:40

عامل آتش سوزی عمدی در آبیک به دام پلیس افتاد

فرمانده انتظامی شهرستان آبیک از دستگیری و بازداشت عامل آتش سوزی دو واحد مسکونی و یک مکان نگهداری دام در شب گذشته در شهر آبیک خبر داد.

سرهنگ بهروز لامعی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار کرد: شب گذشته فردی که سابقه ایراد ضرب عمدی با چاقو و  درگیری داشته به علت درگیری و اختلافات خانوادگی اقدام به آتش زدن واحد مسکونی و محل نگهداری دام خود و واحد مسکونی پدر خود کرده بود و قصد داشت منزل سایر بستگانش را به آتش بکشد که توسط عوامل انتظامی دستگیر شد.

وی افزود: متهم با ریختن بنزین نسبت به آتش زدن واحد‌های مذکور اقدام کرده بود و پس از حضور آتش نشانی برای اطفای حریق، با ساطور قصابی و داس نسبت به تخریب لاستیک این خودرو اقدام کرده بود تا مانع اطفای حریق شود.

فرمانده انتظامی شهرستان آبیک ادامه داد: این فرد که قبل از حضور نیروی انتظامی در صحنه از محل متواری شده بود ظرف کمتر از  یک ساعت محل حضور وی در اراضی کشاورزی شهر آبیک، شناسایی و پس از تعقیب و گریز پلیس دستگیر و با کشف و ضبط ساطور قصابی و داس، به کلانتری منتقل شد.

لامعی بیان کرد: در حال حاضر متهم آتش سوزی عمدی در کلانتری در بازداشت است و پس از انجام  تحقیقات جهت رسیدگی به اتهامات به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان آبیک معرفی خواهد شد.

وی در پایان گفت: متهم با خودروی نیسان از محل متواری شده بود که پس از دستگیری توسط پلیس، خودروی وی توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1616871

مهمترین اخبار ایران و جهان: