نیوز سیتی!
05 دی 1402 - 15:49

جذب ۷ هزار و ۲۴۰ حامی در استان زنجان

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: از ابتدای سال تاکنون ۷ هزار و ۲۴۰ حامی جدید در استان زنجان جذب شده است.

روح‌اله صالحی مدیرکل کمیته امداد استان زنجان امروز در گفت‌و‌گو با فارس با اشاره به اینکه در حال حاضر ۴ هزار و ۸۵۲ یتیم زیر چتر حمایت کمیته‌امداد استان زنجان هستند، اظهار کرد: حامیان همکار در این طرح ۳۲ هزار و ۳۵۸ نفر است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی نسبت به جذب حامی برای ایتام اقدام می‌شود، افزود: خوشبختانه از ابتدای امسال تاکنون ۷ هزار و ۲۴۰ حامی به حامیان استان اضافه شده است.

وی از همکاری بسیار خوب حامیان با این نهاد خبر داد و گفت: امسال سرانه دریافتی ایتام به یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومان افزایش یافته است.

صالحی گفت: در این طرح ملی و خداپسندانه خیرین به صورت داوطلبانه حمایت از یک یا چند فرزند یتیم را برای مدت یک یا چند سال با کمک ماهانه حداقل ۱۰ هزار تومان متقبل می‌شوند.

صالحی افزود: مردم نیک اندیش زنجان می‌توانند از طریق ارسال عدد یک به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۴، مراجعه به سایت ekram.emdad.ir تماس با تلفن گویای ۳۳۱۱۶ و ستاد اکرام ایتام به شماره ۳۳۷۸۶۶۰۲ به صورت غیرحضوری یا از طریق مراجعه به دفاتر ۱۴ گانه این نهاد و مراکز نیکوکاری سراسر استان حمایت مادی و معنوی از فرزندان تحت حمایت این نهاد را عهده دار شوند.
پایان پیام/۷۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1616771

مهمترین اخبار ایران و جهان: