نیوز سیتی!
03 دی 1402 - 20:05

اینترنشنال باز هم رسانه جیش‌الظلم شد

رسانه ضد ایرانی اینترنشنال با سرکرده جیش العدل مصاحبه کرده است. البته این اولین باری نیست که رسانه‌های معاند با سرکرده‌های تروریست ارتباط برقرار می‌کند.

فارس پلاس؛ روایت روز - شامگاه جمعه بود که بر اثر حمله شبانه گروهک تروریستی جیش الظلم به یک پایگاه پلیس در راسک، یازده تن از پرسنل نیروی انتظامی به شهادت رسیدند و تعدادی نیز مجروح شدند.
 


اقدام ناجوانمردانه گروهک تروریستی جیش‌الظلم قلب هر ایرانی را به درد می‌آورد اما هم‌زمان رسانه‌های معاند بیکار ننشستند و برای سفیدشویی این گروهک دست به کار شدند. شبکه اینترنشنال در اقدامی ضد ایرانی با سرکرده گروهک جیش‌الظلم مصاحبه کرد.
 


هرچند شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان سعی می‌کنند با تکنیک‌های خبری خودشان را در طول سال حرفه‌ای و بی‌طرف نشان دهند اما در برخی بزنگاه‌ها، نقاب از چهره آن‌ها می‌افتد و چهره واقعی‌شان نمایان می‌شود. داعش، کومله، منافقین، جیش الظلم، جندالشیطان، پژاک، الاحوازیه، پ.ک.ک و ... تفاوتی نمی‌کند هرجا پای یک گروهک تروریستی آن هم از جنس ضدایرانی‌اش در میان باشد، شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان از آن‌ها حمایت می‌کنند. این اولین باری نیست که رسانه‌های معاند تریبون تروریست‌هایی می‌شوند که دست‌هایشان به خون ایرانیان آغشته است.
 


نا‌م‌هایی که این شبکه‌های معاند به گروه‌های تروریستی می‌دهند نیز جای تامل دارد، از گروه‌های مقاومت مردمی و پیکارجو گرفته تا گروه‌های مسلح، جنگجویان و... از نظر این رسانه‌ها، گروه‌هایی که با حمایت غرب انسان‌های بیگناه ایرانی را می‌کشند هرگز تروریست نیستند ولی این قضیه در اروپا و آمریکا فرق می‌کند! اولین‌باری که یک گروه ترویستی در شبکه‌های معاند به عنوان گروه مقاومت مردمی به آنتن آمد عبدالمالک ریگی، تروریست معروف جنوب شرق ایران بود که باعث شهادت ده‌ها کودک و زن شده بود.
 


حادثه تروریستی در رژه خونین در شهریور سال ۹۷ را بسیاری از ایرانیان به خاطر دارند. در این حادثه ۲۵ نفر از غیرنظامیان و نیروهای نظامی شهید و حدود ۶۸ نفر نیز زخمی شدند که در بین کشته‌شدگان یک کودک چهار ساله نیز حضور داشت. بعد از این حادثه تروریستی شبکه اینترنشنال در اقدامی عجیب با یکی از سرکرده‌های این حمله تروریستی موسوم به «گروه الاحوازیه» ارتباط گرفت و مصاحبه کرد!

 


شبکه تروریستی «تندر» به سرکردگی «جمشید شارمهد» که در سال‌های گذشته دست به تخریب اموال عمومی و کشتار می‌زدند نیز مورد حمایت رسانه‌های فارسی زبان است، بعد از گرفتار شدن «شارمهد» در تور اطلاعاتی ایران، اینترنشنال برای این تروریست سنگ تمام گذاشت. 
 

پایان پیام/.

منبع: فارس
شناسه خبر: 1614771

مهمترین اخبار ایران و جهان: