نیوز سیتی!
03 دی 1402 - 04:04

هورسان-گیتی‌پسند با حضور تماشاگران است

دیدار تیم‌های هورسان رامسر و گیتی پسند اصفهان از سری رقابت‌های هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال ایران روز یکشنبه ۳ دی با حضور هواداران در سالن شهید صدر سادات شهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، دیدار تیم‌های هورسان رامسر و گیتی پسند اصفهان از سری رقابت‌های هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال ایران روز یکشنبه ۳ دی با حضور هواداران در سالن شهید صدر سادات شهر برگزار می‌شود.

 جلسه هماهنگی این بازی حساس در هفته پایانی دور رفت مرحله مقدماتی مسابقات با حضور حسین پورکاشیان نماینده سازمان لیگ، سرپرستان دو تیم و عوامل محلی برگزاری عصر روز شنبه به میزبانی هتل پارسیان رامسر پیگیری گردید.

چهار تیم هورسان رامسر، شهداب یزد، طبیعت و گیتی‌پسند اصفهان نیز امکان کسب سکوی دوم جدول را در پایان دور رفت لیگ برتر مردان دارند به شرطی که ایفاسرام همانند هفته گذشته مقابل حریف خود ناکام شود.

تیم‌های هورسان رامسر و گیتی‌پسند اصفهان که از مدعیان کسب سکوی دوم هستند، در یکی از مسابقات این هفته در سالن شهید صدر رامسر بایکدیگر روبه‌رو خواهند شد و هورسانی‌ها به دنبال نهمین پیروزی این فصل در بازی خانگی هستند و گیتی‌پسند که از روز‌های خوب ابتدای فصل به دور است، برای هشتمین برد تلاش می‌کند.

شاگردان سید سعید عقیلی در چهار هفته اخیر نتیجه را به حریفان واگذار کردند و در صورت پذیرش یک شکست دیگر، ریکاوری روحی و روانی بازیکنان این تیم کار آسانی برای دور برگشت نیست، بنابر این تیم این هفته تلاش مضاعف برای شکست این طلسم خواهد داشت.

اما شاگردان آرش صادقیانی که در بازی گذشته خود ۳ بر صفر پیکان را شکست داده بودند فردا به دنبال یک پیروزی دیگر خانگی هستند.

لازم به ذکر است، درب‌های سالن از ساعت ۱۵ به روی تماشاگران باز و این مسابقه نیز به صورت مستقیم از شبکه اینترنتی آنتن پخش خواهد شد.

پایان پیام /۸۶۰۵۹/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1613871

مهمترین اخبار ایران و جهان: