نیوز سیتی!
02 دی 1402 - 13:53

آمادگی ۶۲۰۰ کارگر برای خدمت رسانی در زمستان

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد از آمادگی ۶۲۰۰ نفر نیروی کارگری برای عملیات زمستانه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، ساعتی پیش، مانور عملیات زمستانه خدمات شهری مشهد برگزار شد. محمدرضا قلندرشریف‌، شهردار مشهد در این مانور اظهار کرد: مدیریت شهری ٣۶۵ روز و به صورت ٢۴ ساعته به ویژه در حوزه خدمات شهری در حال آماده باش است؛ ماهیت مدیریت شهری نیز مدیریت بحران در تمامی حوزه های شهر است. 

 وی افزود: پیش بینی های هواشناسی نیز حکایت از بارش باران در پاییز داشت که در شهر مشهد محقق نشد اما با این حال باز هم نیروهای خدمات شهری مشهد در آماده‌باش کامل بوده و هستند. 

مهدی یعقوبی، معاون خدمات شهری شهرداری مشهد نیز گفت: با توجه به حجم فعالیت‌ها و تنوع خدمات شهرداری تمام کارکنان حوزه خدمات شهری در ایام سال به صورت ۲ یا سه نوبته فعال هستند.

وی ادامه داد: ۱۵۵ دستگاه تانکر جمع آوری آب سطحی، ۲۰۶ دستگاه برف روب، ۷۰۰ عدد باکس شن و نمک و ۲۰ باب سوله نگهداری تجهیزات و انبار نمک را در سال جاری پیش بینی و تجهیز کرده‌ایم. همچنین ۲۷۱ دستگاه انواع پمپ (الکترو پمپ کف کش و لجن کش – موتور پمپ های سیار و خود مکش)، ۳۱ مورد سپتیک جمع آوری آب سطحی، ۶۲۰۰ نفر نیروی کارگری و ۱۶۰۰ کیلومتر طول کانال هدایت آب سطحی در زمستان امسال آماده خدمت رسانی به شهروندان شده است. 

وی با بیان این که ۲۲۰ نقطه آب افتاده و تجمع آب جدید در سال ۱۴۰۲ شناسایی و بیش از ۳۲۲ کیلومتر کانال های هدایت آب سطحی لایروبی شده است،  گفت: بیش از ۵۵ میلیارد تومان در ۸ ردیف که عمدتا لایروبی کانال های هدایت آب سطحی، حفر و لایروبی چاه های جذبی، تامین تجهیزات حوادث غیر مترقبه، خرید شن و نمک و باکس شن و نمک بوده تاکنون توزیع و هزینه شده است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1613071

مهمترین اخبار ایران و جهان: