نیوز سیتی!
30 آبان 1402 - 15:08

تشریح برنامه‌های ایام فاطمیه در بروجرد

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بروجرد گفت: هدف اصلی برنامه‌های فاطمیه تقویت ایمان و باورهای دینی مردم و تقویت عمل صالح با ایمان الهی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، سید نصرت‌اله موسوی ظهر امروز در سه‌شنبه‌های خبری این شهرستان افزود: هدف اصلی برنامه‌های فاطمیه تقویت ایمان و باورهای دینی مردم و تقویت عمل صالح با ایمان الهی است.

وی اظهار داشت: ایام فاطمیه امسال با هدف نشر خوبی‌ها در جامعه با محوریت مادران و پدران از دیگر محورهای برنامه‌های ایام فاطمیه است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بروجرد گفت: رسانه‌ها نیز با معرفی مادران و پدران با ایمان و موثر در پیوندهای اجتماعی به پیشبرد اهداف ایام فاطمیه کمک کنند.

موسوی افزود: تشکیل ستاد شهرستانی با حضور هیات‌های مذهبی، کانون مداحان، و کانون دختران حاج قاسم برای برگزاری برنامه‌های ایام فاطمیه از دیگر اقدامات است.

وی اظهار داشت: فضا سازی و تبلیغات محیطی در شهرستان بروجرد با همکاری شهرداری و دفتر امام جمعه و فرمانداری و دیگر دستگاه‌های اجرایی انجام خواهد شد.

وی بیان کرد: برپایی ایستگاه‌های صلواتی در سطح شهرستان با همکاری مردم و هیات‌های مذهبی و برگزاری سوگواره شعر فاطمی و اعزام مبلغان به مناطق مختلف شهری و روستایی از دیگر برنامه‌ها است.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی بروجرد گفت: اجتماع بزرگ مادران در ایام فاطمیه و برگزاری سالگرد شهادت حضرت زهرا(س) در فاطمیه دوم و سالروز شهادت آن حضرت با حضور هیات‌های مذهبی برگزار خواهد شد

موسوی افزود: نقش حضرت زهرا(س) در دفاع از ولایت و امامت موثر است، لذا حجم تبلیغات دشمن در از بین بردن نقش مادری بسیار زیاد است.

پایان پیام/

وی اظهار داشت: باید تلاش کنیم توطئه دشمنان برای از بین بردن نقش مادران و خانواده خنثی شود، ایام فاطمیه بهترین فرصت برای استحکام بنیان خانواده است.

منبع: فارس
شناسه خبر: 1580071

مهمترین اخبار ایران و جهان: