نیوز سیتی!
08 آبان 1402 - 12:14

36 هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس خراسان‌جنوبی

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی از کشف 36 هزار و 700 لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده های نفتی در بازرسی از یک دستگاه تریلی تانکردار در شهرستان نهبندان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سردار حسن شجاعی نسب، فرمانده انتظامی خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: ماموران انتظامی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق عمده سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی شهرستان نهبندان به یک دستگاه تریلی تانکردار مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر خودرو را متوقف کردند. 

وی بیان داشت: ماموران انتظامی شهرستان نهبندان پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از تریلی، ۳۶ هزار و ۷۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده های نفتی که داخل تانکر جاساز شده بود کشف کردند. 

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی افزود: ماموران در این رابطه یک دستگاه تریلی توقیف و یک متهم را دستگیر کردند که به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد. 

سردار شجاعی نسب با بیان اینکه مبارزه با قاچاق سوخت به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد از شهروندان خواست در صورت هر گونه اخبار و اطلاعاتی از فعالیت قاچاقچیان بلافاصله موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد. 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1555171

مهمترین اخبار ایران و جهان: