نیوز سیتی!
08 آبان 1402 - 14:22

رئیس سازمان بسیج مساجد و محلات کشور: رژیم صهیونیستی در برابر گروه‌های مقاومت دوام نمی‌آورد

رئیس سازمان بسیج مساجد و محلات کشور با یادآوری این موضوع که هنوز همه رزمندگان مقاومت وارد میدان نبرد نشده‌اند، گفت: رژیم صهیونیستی در برابر دو هزار رزمنده عاجز شده و قطعا در برابر انصارالله، حزب‌الله، حشد‌الشعبی و فاطمیون دوام ندارد و این را می‌دانند فاصله محوشدن‌شان به اندازه شلیک یک موشک ۴۰۰ ثانیه‌ای هایپرسونیک است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سردار حیدر بابااحمدی پیش از ظهر امروز در اولین گردهمایی فعالان مساجد یاد و خاطره سیدالشهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی را گرامی‌داشت و اظهار کرد: دست یداللهی خداوند تبارک و تعالی با طوفان‌الاقصی پس از تحمل ۷۰ سال مانند عذاب بزرگ بر سر رژیم کودک‌کش فرود آمد و خانه عنکبوتی را به هم ریخت.

 رئیس سازمان بسیج مساجد و محلات کشور بیان کرد: گنبد آهنینی که تارهای عنکبوتی بود در یک عملیات بسیار پیچیده فرو ریخت که این امر برآمده از ایمان قوی جوانان فلسطینی و گروه‌های حماس و قسام بود و ضربه به امنیت، حیثیت و قدرت بازدارندگی رژیم صهیونیستی وارد شد

وی ادامه داد: حماس مسیر خود را درست انتخاب کرد زیرا آنکه در دامن غرب قرار گرفت، سرنوشت او مختوم به نابودی است، سرانجام مصر و لیبی را ببینید، اما گروه‌های فلسطینی با دست خالی از سنگ به پهپاد و موشک رسیدند.

بابااحمدی یادآور شد: رژیم صهیونیستی چند عملیات زمینی را در ۲۳ روز با همکاری ارتش آمریکا انجام داد تا بخشی از این شکست مفتضحانه را جبران کند و زنان و کودکان مظلوم را هدف گرفت و ۸ هزار شهید در غزه بر جای گذاشت که سه هزار کودک در بین آنها هستند، اما این عملیات‌ها هم جای شکست‌شان را ترمیم نخواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه قوی شدن از راهبردهای قرآنی‌ست که پیش روی ملت‌ها قرار گرفته است، اضافه کرد: امروز در عرصه‌های مختلف به برکت مجاهدت ایثارگران و خون شهدا در اوج عزت و اقتدار هستیم.

رئیس سازمان بسیج مساجد و محلات کشور با یادآوری این موضوع که هنوز همه رزمندگان مقاومت وارد میدان نبرد نشده‌اند، اظهار داشت: رژیم صهیونیستی در برابر دو هزار رزمنده عاجز شده و قطعا در برابر انصارالله، حزب‌الله، حشد‌الشعبی و فاطمیون دوام ندارد.

بابااحمدی با بیان اینکه تنها راه پیش‌روی دشمن از طریق نفوذ است و این امر را در قالب جنگ نرم در عرصه‌های مختلف ازجمله سیاسی، فرهنگی و اجتماعی شاهد بودیم، ابراز داشت: فتنه استکباری صهیونیستی سال گذشته هم بر اساس همین راهبرد سرویس جاسوسی انگلیس بود.

وی خطاب به فعالان امر مسجد عنوان کرد: حاج قاسم به وعده‌های صادق خود عمل کرد و اکنون شما، فرماندهان جنگ نرم هستید و این جنگ باید با مرکزیت مسجد اتفاق بیفتد و مسجد مرکز همه هماهنگی‌ها، هدایت و راهبری ائمه جماعات و هم‌افزایی ارکان باشد و مساجد باید آرایش جنگی بگیرند و قدرت نرم را افزایش دهیم.

وی همچنین با اشاره به اینکه دشمن جنگ اقتصادی را زیربنای جنگ اجتماعی قرار داده است، افزود: جهاد خدمت در مساجد باید مورد توجه قرار گیرد و مسائل محلات را باید شناسایی کنیم و ظرفیت‌ها را پای کار آوریم.

پایان پیام/۸۰۰۱۹/ش

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1555371

مهمترین اخبار ایران و جهان: