نیوز سیتی!
22 مهر 1402 - 09:31

شناسایی 20 انشعاب آب غیر مجاز در شهرستان گالیکش

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان از شناسایی 20 مورد انشعاب غیرمجاز آب و تبدیل آن‌ها به انشعاب مجاز از ابتدای سال جاری تاکنون در شهرستان گالیکش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان،  ابوالفضل رحیمی اظهار داشت: ۲۰ مورد انشعاب غیرمجاز آب و تبدیل آن‌ها به انشعاب مجاز از ابتدای سال جاری تاکنون در شهرستان گالیکش شناسایی شد.

وی ادامه داد: این اقدام به منظور حفظ حقوق مشترکان تحت پوشش امور آبفا شهرستان گالیکش انجام شد که برخورد قانونی با صاحبان انشعاب‌ و استفاده کنندگان غیرمجاز آب در این شهر با جدیت پیگیری می‌شود.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان  تصریح کرد : ۲۳۸ مورد تعویض کنتور خراب و فرسوده ، ۱۵ مورد استاندارد سازی و تعویض انشعابات قدیمی، ترمیم و رفع ۲۷۰مورد رفع اتفاقات شبکه و ۲۲۰مورد رفع اتفاقات انشعابات و خط انتقال با هدف کاهش هدر رفت آب از دیگر اقدامات انجام شده است.

وی خاطر نشان کرد : حفر و تجهیز یک حلقه چاه ، بهسازی و بازسازی ۶ حلقه چاه آب ، نصب و واگذاری ۳۱۳ مورد انشعاب آب جدید، هشت مورد جابه جایی کنتور، تعویض ۱۰ مورد انشعاب آب، اجرای عملیات توسعه شبکه به طول ۱.۵کیلومتر، دیگر فعالیت‌های این امور در مدت مذکور بوده است. 

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان در پایان افزود : ۱۰ هزار و ۱۹۴مورد کلر سنجی ،  شستشوی هفت کیلومتر شبکه و خط انتقال آب با هدف تامین آب شرب سالم و بهداشتی از دیگر اقدامات این امور از ابتدای سال جاری تاکنون بوده است.

پایان پیام/۸۳۰۰۴

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1537427

مهمترین اخبار ایران و جهان: