نیوز سیتی!
26 مهر 1402 - 15:03

نماینده مجلس: صهیونیست‌ها بزودی نابود خواهند شد

نماینده مردم نوشهر در مجلس گفت: قطعا ظلمی که رژیم صهیونیستی بر ملت فلسطین روا داشته، تداوم نخواهد داشت و با همت همه به زودی این همه ظلم به پایان خواهد رسید و اضمحلال رژیم صهیونیستی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شاهد خواهیم بود.

محمدعلی محسنی بندپی نماینده مردم نوشهر در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به جنایات صهیونیست‌ها در غزه گفت: جای تأسف دارد که رژیم صهیونیستی با وجود این همه قتل و کشتار هنوز دست از سر مردم غزه برنمی‌دارد.

وی با اشاره به عملیات طوفان الاقصی افزود: آنچه در عملیات طوفان الاقصی شاهد آن بودیم به این زودی‌ها برای رژیم صهیونیستی قابل ترمیم نخواهد بود و این حق مردمی است که به آنها ظلم می‌شود.

نماینده مردم نوشهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: قطعا ظلمی که رژیم صهیونیستی بر ملت فلسطین روا داشته، تداوم نخواهد داشت و با همت همه به زودی این همه ظلم به پایان خواهد رسید و اضمحلال رژیم صهیونیستی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شاهد خواهیم بود.

محسنی بندپی خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی بیش از نیم قرن است که انواع جنایات را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ علیه ملت فلسطین روا می‌دارد و از انجام هیچ رفتار غیرانسانی در قبال ساکنان اصلی این سرزمین خودداری نکرده است.

وی افزود: ملت ایران خود طعم تلخ جنگ را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ چشیده و به هیچ وجه با جنگ و درگیری موافق نیست و ما از آنچه در غزه در مورد ملت فلسطین اتفاق می‌افتد، متأثر و متأسف هستیم.

پایان پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: فارس
شناسه خبر: 1542471

مهمترین اخبار ایران و جهان: