نیوز سیتی!
22 آبان 1402 - 17:37

هیات‌های ورزشی پایه و اساس استعدادپروری و موفقیت‌ها هستند

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه زنجان ظرفیت خوبی در رشته‌های مختلف ورزشی دارد و می‌تواند با ارتقای چند پله‌ای پایگاه اسکواش در شمال غرب کشور باشد، گفت: هیات‌های ورزشی پایه و اساس استعدادپروری و موفقیت‌هاست.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جواد بازرگان مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیات اسکواش استان زنجان که با حضور رئیس فدراسیون اسکواش برگزار شد با بیان اینکه خدمت به مردم به‌ویژه در کسوت ورزشی و پای‌کار بودن در این زمینه بسیار ارزشمند است اظهار داشت: اساس هر کاری برنامه‌ریزی و تدوین چشم‌انداز بر مبنای سیاست‌های فدراسیون است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اینکه کار باید به صورت تشکیلاتی و با خرد جمعی باید صورت گیرد و نباید همه امور به رئیس هیأت حواله داده شود، گفت: باید برای شناخته‌شدن این رشته علاوه بر داشتن عملکرد مطلوب و توسعه سخت‌افزاری و نرم‌افزاری آن رسانه‌ای عمل کرد تا عموم مردم با شناخت از این رشته امکان انتخاب آن را داشته باشند. 

وی با بیان اینکه زنجان ظرفیت خوبی در رشته‌های مختلف ورزشی دارد و می‌تواند با ارتقای چند پله‌ای پایگاه اسکواش در شمال غرب کشور باشد، افزود: در داوری، بازآموزی، مربیگری و به طور کلی آموزش‌ها باید پیشرفت بیشتری حاصل شود زیرا پایه و اساس استعداد پروری و موفقیت هیأت‌هاست‌.

پایان پیام/۷۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1570727

مهمترین اخبار ایران و جهان: