نیوز سیتی!
22 آذر 1402 - 23:43

انتقادها به نحوه بلیط فروشی مسابقات کشتی جواب داد؛ نوجوانان و جوانان رایگان!

ستاد برگزاری مسابقات کشتی قهرمانی کشور در ساری بعد از اعلام نرخ عجیب و غریب بلیط، اطلاعیه‌ای صادر کرد که براساس آن ورود نونهالان و نوجوانان در روز پنجشنبه و جمعه به سالن سیدرسول حسینی ساری رایگان خواهد بود و برای سایر علاقه‌مندان کشتی به ازای حضور در نوبت صبح و عصر فقط یک بلیط دریافت خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، بعد اینکه صبح امروز نرخ ۱۰۰ هزار تومانی بلیط بازی‌های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد در ساری حاشیه‌ساز شده بود و سر و صدای زیادی به پا کرد، ستاد برگزاری تغییراتی را در نحوه بلیط فروشی ایجاد و اطلاعیه‌ای در این زمینه صادر کرد.

ستاد برگزاری مسابقات کشتی قهرمانی کشور (انتخابی تیم ملی) در ساری درباره حضور تماشاگران و علاقه‌مندان در محل برگزاری مسابقات اطلاعیه‌ای منتشر کرد.

در اطلاعیه این ستاد آمده است :

 با توجه به میزبانی مرکز استان مازندران به عنوان یکی از قطب های کشتی از مسابقات قهرمانی کشور و لزوم ترویج فرهنگ کشتی برای نسل جدید، ورود نونهالان و نوجوانان در روز پنجشنبه و جمعه به سالن سیدرسول حسینی ساری رایگان خواهد بود.

همچنین در ادامه این اطلاعیه آمده است: برای علاقه‌مندان کشتی به ازای حضور در نوبت صبح و عصر فقط یک بلیط دریافت خواهد شد.

 

ستاد برگزاری مسابقات کشتی قهرمانی کشور در ساری تاکید کرد؛ این تصمیات با هدف ایجاد شور و نشاط در بین علاقه مندان به ورزش و همچنین ترویج و تقویت جایگاه ورزش اصیل کشتی برای نسل جدید اتخاذ گردید.

به گزارش فارس، مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد فردا و پس فردا در ساری پیگیری خواهد شد.

پایان پیام /۸۶۰۵۹/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1604327

مهمترین اخبار ایران و جهان: