نیوز سیتی!
08 دی 1402 - 15:53

شهادت سرداران، آغاز رویش در جبهه مقاومت است

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید رضی موسوی که در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به شهادت رسید، گفت: این عملیات تروریستی نوعی گل به خودی برای رژیم صهیونیستی به شمار می‌رود چرا که شهید سید رضی موسوی با شهادت به نهایت آرزوی خود رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله علی‌ خاتمی، نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان در خطبه‌های این هفته نمازجمعه زنجان که در مصلی برگزار شد، به قرار گرفتن در آستانه 9 دی که به‌عنوان یوم‌الله شناخته می‌شود اشاره و اظهار کرد: این روز از روزهای فراموش‌نشدنی و سرنوشت‌ساز در تاریخ نظام جمهوری اسلامی به شمار می‌شود.
نماینده ولی فقیه در استان زنجان پیام نهم دی را بصیرت ملت ایران عنوان و تصریح کرد: در 9 دی سال 1388 مردم ایران حماسه‌آفرینی کرده و به‌صورت خودجوش برای حمایت از نظام و ولایت در صحنه حاضر شدند که حضور در مراسم یادآوری این روز هم حماسه‌آفرینی است که فردا برگزار می‌شود.
وی به‌قرار در سالروز شهادت شهید سلیمانی اشاره کرد و افزود: گرامیداشت این روز فقط یک مراسم نمادین نیست، چرا که نام‌بردن از سیدالشهدای مقاومت حضور در کلاس درسی است که انسان امروز نیازمند آن است.
آیت‌الله خاتمی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید رضی موسوی که در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به شهادت رسید، ادامه داد: این عملیات تروریستی نوعی گل به خودی برای رژیم صهیونیستی به شمار می‌رود چرا که شهید سیدرضی موسوی با شهادت به نهایت آرزوی خود رسید. 
نماینده ولی فقیه در استان زنجان امنیت امروز ایران را مرهون جهاد خالصانه و صادقانه سرداران بزرگی همچون شهید رضی و هم‌رزمان آن‌ها دانست و ادامه داد: باید متوجه بود که شهادت برای آن‌ها پایان که نه، بلکه آغاز و رویش‌های وصف‌ناپذیر در جبهه مقاومت است.
شایان‌ذکر است، مجلس گرامیداشت شهید رضی روز یکشنبه 10 دی‌ماه از ساعت 14 و 30 تا 16 و 30 در حسینیه اعظم برگزار می‌شود.
پایان پیام/73004

منبع: فارس
شناسه خبر: 1619827

مهمترین اخبار ایران و جهان: