نیوز سیتی!
17 بهمن 1402 - 20:02

حفظ نظام مرهون قطرات خون شهدا و فداکاری ایثارگران است

فرماندار چناران گفت: حفظ نظام مرهون قطرات خون شهدا و فداکاری ایثارگران است.

به گزارش خبرگزاری فارس از چناران، محسن مه آبادی امروز در جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن چناران بر حضور گسترده اقشار مختلف مردم در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن، تأکید و اظهار کرد: ملت ایران در دوران مختلف انقلاب حضور پررنگ و تأثیرگذار داشته‌اند و مردم چناران نیز همانند دیگر مراسمات ملی و مذهبی آماده حماسه آفرینی مجدد در یوم الله ۲۲ بهمن هستند.

وی ضمن دعوت از عموم مردم چناران برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، بیان کرد: ملت ما باید دشمنان را به زانو در آورند و با شرکت گسترده خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات با مشت های گره کرده خود، نقشه‌های بدخواهان نظام را نقش بر آب کنند.

فرماندار چناران تصریح کرد: هر یک از انسانها وظیفه ای بر دوششان نهاده شده و وظیفه انسانی هر یک از ما این است که در این دو رویداد مهم یعنی راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات شرکت نماییم.

وی افزود: حفظ نظام مرهون قطرات خون شهدا و فداکاری ایثارگران ما است لذا همانگونه که آنان جانفشانی کردند ما نیز باید در این مراسمات شرکت کنیم تا دشمنان انقلاب مایوس شوند.

مه آبادی خاطر نشان کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در چناران همزمان با سراسر کشور رأس ساعت ۱۰ صبح از محل مخابرات آغاز و پس از طی مسیر به سمت مصلی با قرائت بیانیه به پایان خواهد رسید.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1663227

مهمترین اخبار ایران و جهان: