نیوز سیتی!
17 بهمن 1402 - 13:02

افتتاح ۶۰۰ میلیارد تومان پروژه در دهه فجر امسال در سنندج

استاندار کردستان گفت: مانند کل ایام سال همزمان با دهه فجر امروز 297 میلیارد تومان پروژه افتتاح و در مجموع 600 میلیارد تومان پروژه‌هایی است که با اعتبار دولتی در این ایام در شهرستان سنندج به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی‌کوشا در مراسم افتتاح جایگاه دومنظوره سوخت در سنندج با تبریک دهه مبارک فجر و عید مبعث، از سرمایه‌گذار این پروژه و کسانی که در حوزه حمل و نقل سوخت در استان و خاصتا شهر سنندج فعال هستند تقدیر کرد.

وی خاطرنشان کرد: این مجموعه بستری برای خدمت‌رسانی در حوزه سوخت به شهروندان است و از سوی دیگر زمینه اشتغال چندین نفر را به صورت مستقیم و غیرمستقیم فراهم کرده است.

استاندار کردستان با بیان اینکه این باب مرکز سوخت دسترسی را برای مردم و مسافرین و گردشگران به خدمات آسان می‌کند، گفت: در دو و نیم سالی که از دولت سیزدهم می‌گذرد پروژه‌های خاصی اجرا و به بهره‌برداری رسیده است.

زارعی‌کوشا اضافه کرد: مانند کل ایام سال همزمان با دهه فجر امروز 297 میلیارد تومان پروژه افتتاح و در مجموع 600 میلیارد تومان پروژه‌هایی است که با اعتبار دولتی در این ایام در شهرستان سنندج به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه مجموعه استان کارهایی در حال انجام است، گفت: در حوزه حمل و نقلی در بخش ریلی طی یکی دو روز آینده خبر خوشی را اعلام خواهیم کرد و امیدواریم در حوزه حمل و نقل هوایی نیز ظرف یکی دو ماه آینده شاهد اتفاق خوبی در سطح استان باشیم.

جهانبخش نوکانی مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه کردستان هم در افتتاحیه این جایگاه اظهار کرد: این جایگاه در زمینی به مساحت ۴ هزار مترمربع با ۶۰ میلیارد تومان هزینه و اشتغالزایی ۱۶ نفر احداث شده است.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1662627

مهمترین اخبار ایران و جهان: