نیوز سیتی!
17 بهمن 1402 - 16:27

نسل‌های ۲ و ۳ پهپادهای انتظامی به دست پلیس می‌رسد

فرمانده کل انتظامی کشور از الحاق پهپادهای نسل ۲ و ۳ انتظامی به ناوگان پلیس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سردار احمدرضا رادان،‌ فرمانده انتظامی کل کشور بعدازظهر امروز در حاشیه افتتاح منازل مسکونی پلیس در استان سمنان اظهار کرد: امنیت کویر یکی از نکات مهمی است که نیروی انتظامی به آن توجه دارد و سمنان و چند استان دیگر درگیر کویر هستند و همواره طرح‌هایی در این مناطق اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: به‌زودی پهپادهای نسل‌های ۲ و ۳ نیروی انتظامی به پلیس الحاق می‌شود و در آینده نزدیک مانور ویژه‌ای در پهنه کویر توسط نیروی انتظامی رقم خواهد خورد.

وی با تأکید بر اینکه خدمات نیروی انتظامی در کویر بیش از گذشته خواهد بود گفت شاخص‌های امنیتی در استان سمنان بسیار خوب است و در تراز استان‌های هم‌تراز با سمنان و در مقایسه با استان‌های هم‌تراز سمنان مردم همراهی خوبی با نیروی انتظامی دارند همکاری مسئولان نیز خوب است و همت نیروی انتظامی باعث ایجاد امنیت مطلوب در این استان شده است.

وی با تأکید بر اینکه در قالب طرح شهید سلیمانی منازل مسکونی ویژه پلیس در استان‌های مختلف کشور ساخته می‌شود و سهم استان سمنان در این طرح بالغ بر ۷۵۰ واحد مسکونی خواهد بود.

وی ادامه داد تلاش می‌شود تا این واحدهای مسکونی سازمانی تا دو و نیم سال تمام شود و امروز از ۱۵۸ واحدی که در استان سمنان در دسترس ساخته است ۲۴ واحد به بهره‌برداری رسید.

وی تصریح کرد عملیات اجرایی ساخت ۱۴۴ واحد مسکونی دیگر در استان سمنان امروز آغاز شد و امیدواریم با حمایت همه مسئولان استان سمنان ازجمله استانداری سمنان هرچه سریع‌تر زیرساخت‌های لازم برای بهره‌برداری از این واحدهای مسکونی آماده شود.

وی حضور در سمنان را که یکی از نقاط امن و شهیدپرور کشور است به فال نیک گرفت و گفت افتتاح زمین ورزشی حضور در یادواره ۱۱۱ شهید استان سمنان و بحث و بررسی درباره شاخص‌های انتظامی استان سمنان از اهداف سفر به این استان است.

پایان پیام/۲۵۶۸/س/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1662971

مهمترین اخبار ایران و جهان: