نیوز سیتی!
08 اسفند 1402 - 18:34

اوزونیدیس: می‌توانستیم راحت‌تر بازی با نساجی را تمام کنیم

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: شانس‌های زیادی برای گلزنی مقابل نساجی داشتیم و می‌توانستیم بازی را راحت‌تر تمام کنیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مارینوس اوزونیدیس در نشست خبری پس از برد 3 بر صفر گل‌گهر مقابل نساجی گفت: به بازیکنانم تبریک می‌گویم؛ آنها در تمام 90 دقیقه با جدیت بازی کردند. وقتی حریف شانسی برای گلزنی ندارد، این یعنی ما با جدیت در طول تمام دقایق بازی کردیم. طبیعتاً شانس‌های زیادی داشتیم که می‌توانستیم بازی را راحت‌تر تمام کنیم، اما این چیزها پیش می‌آید. نمی‌خواهم زیاد صحبت کنم. چیزی که مهم است این است که بتوانیم ادامه دهیم و تمام تلاش‌مان این است که روز به روز بهتر شویم.

وی ادامه داد: امیدوارم برای بازی بعدی هواداران بیشتری به ورزشگاه بیایند. متوجه هستم که ساعت بازی، ساعت خوبی برای حضور هواداران نیست، ولی به هواداران بیشتر نیاز داریم. اگر بخواهیم سطح تیم بهتر شود، این فقط مربوط به زمین بازی نیست و اطراف تیم هم هواداران تیم حمایت بیشتری ایجاد کنند.

سرمربی گل‌گهر گفت: برای نساجی در ادامه لیگ آرزوی موفقیت می‌کنم. مطمئن هستم که با سرمربی جدیدشان می‌توانند روزهای خوبی داشته باشند. من با آنها بودم و قبلاً در هتل تهران آنها را دیده‌ام و آرزو دارم که نتایج بهتری بگیرند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1678771

مهمترین اخبار ایران و جهان: