نیوز سیتی!
06 بهمن 1402 - 15:08

رفع تداخلات اراضی کشاورزی مطالبه مردم پل‌دختر از دستگاه قضایی است

امام جمعه پل‌دختر گفت: خواسته عمومی و مطالبه مردم شهرستان از دستگاه قضایی لرستان رفع تداخلات اراضی کشاورزی با منابع طبیعی است که انتظار می‌رود این موضوع حل شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از پل‌دختر، حجت الاسلام سیدمحسن موسوی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار کرد: مردم را در امر کشاورزی و رونق تولید به ویژه خودکفایی گندم یاریگر باشیم، این گره در امر کشاورزی مردم قرار گرفته و بی‌شک دستگاه قضایی استان بهترین ملجا برای حل و فصل این موضوع است.

وی افزود: از حضور ارزشمند رییس کل دادگستری لرستان ، معاونان وی در ارائه میزخدمت قضایی به مردم شهرستان پل‌دختر صمیمانه تشکر و قدردانی می‌نمایم.

امام جمعه پل‌دختر گفت: این حرکت را جهادی و انقلابی می‌دانیم و امیدواریم سایر اداره‌های کل استان لرستان نیز در این راستا اقدام کنند.

وی افزود: حضور مردم با بصیرت و ولایت‌مدار ایران اسلامی در انتخابات پیش رو به طور دقیق تکرار یوم الله ۲۲ بهمن است و مردم با مشارکت خود برگ زرینی در تاریخ انقلاب خلق و حماسه دیگری را می‌آفرینند.

موسوی انتخابات پیش رو را رخداد عظیم مردمی ایران اسلامی دانست و یادآورشد: اکنون که در آستانه آغاز جشن‌های دهه مبارک فجر قرارداریم و خود را برای بزرگ‌داشت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مهیا می‌کنیم در اسفندماه سال جاری نیز مردم پیروزی دیگری برای نظام و انقلاب در برابر چشم دشمنان رقم خواهند زد.

وی بر گرم کردن تنور انتخابات تاکید کرد و افزود: کمتر از ۴۰ روز دیگر شکوه و عظمت حضور حداکثری مردم را جشن خواهیم گرفت و با صلابت و با اقتدار و با چشم انداز چهار مولفه مهم در کلام رهبر حکیم و فرزانه انقلاب امنیت، مشارکت، سلامت و رقابت مشت محکمی بر دهان دشمن خواهیم زد.

امام جمعه پل‌دختر با بیان این‌که زمینه حضور حداکثری و مشارکت پرشور مردم در انتخابات فراهم شود،گفت: دلسرد کردن مردم به هرطریق از حضور در انتخابات مصداق بارز خیانت به خون شهدا و مردم بزرگ ایران و خون پاک شهید سلیمانی و بودن در صف دشمن پست و بی‌مقداری مانند اسراییل نسل‌کش و کودک کش است.

وی حضور پرشور مردم در انتخابات را تضمین کننده اقتدار نظام اسلامی دانست و افزود: در شبکه‌های اجتماعی مشاهده می‌شود بعضی‌ها خواسته یا ناخواسته با توئیت کردن، پست گذاشتن، تبلیغ مشارکت حداقلی می‌کنند، جالب این که مدعی انقلابی بودن را نیز دارند و آن را یدک می‌کشند.

موسوی با بیان این‌که مردم خواهان انتخابات سالم، صحیح و پاک و دشمنان همیشه به دنبال تحریم انتخابات هستند، یادآورشد: انقلابی بودن در شعار با وعده‌های خلاف دادن به مردم، دروغ گفتن در فضای مجازی، تهمت زدن به برادر مومن خود خلاف رهنمود و مشی مقام معظم رهبری است که رقابت و انتخابات را توام با اخلاق و دیانت می‌دانند.

امام جمعه پل‌دختر ایام الله دهه فجر را اوج جهاد تبیین دانست و گفت: پیام نماز جمعه پایگاه ایمان و امید این است از امروز تا ۱۱ اسفند همه ما در جهاد تبیین مبتنی بر حضور حداکثری سهیم هستیم و بر نخبگان این مسئله فرض می‌باشد تا ضمن ناکام ماندن اهداف دشمنان، یک شکست دیگری برای آنان رقم بخورد.

موسوی به ۱۲ بهمن سالروز ورود تاریخی رهبر کبیر انقلاب اسلامی به میهن و آغاز جشن‌های انقلاب اسلامی اشاره کرد: مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی امسال جشن پیروزی انقلاب را با شکوه‌تر از گذشته برگزار خواهند کرد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1649927

مهمترین اخبار ایران و جهان: