نیوز سیتی!
04 بهمن 1402 - 11:42

مشاوره حقوقی رایگان بسیج حقوق‌دانان در بند نسوان کرمانشاه

سازمان بسیج حقوق‌دانان استان کرمانشاه، از مشاوره حقوقی رایگان توسط وکلا جهادی بسیج حقوق‌دانان در بند نسوان زندان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سازمان بسیج حقوق‌دانان استان کرمانشاه به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) همایش جهاد تبیین با هدف مشارکت حداکثری در انتخابات در بند نسوان کرمانشاه برگزار کرد.

مهرداد چراغی رئیس سازمان بسیج حقوق‌دانان استان کرمانشاه در حاشیه این همایش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس جهاد تبیین و جهاد حقوقی را یکی از رسالت‌های اصلی بسیج حقوقدانان دانست و اظهار کرد: جای مادر زندان نیست، مادر اگر نباشد نظم و کانون خانواده به هم می‌ریزد.
 

*مشاوره حقوقی رایگان بسیج حقوق‌دانان در بند نسوان کرمانشاه

وی از خانواده به‌عنوان بنیادی‌ترین واحد اجتماعی یاد کرد و گفت: در این همایش با ارائه خدمات مشاوره حقوقی قضایی رایگان، مشکلات و سئوالات قضایی بانوان زندانی توسط حقوق‌دانان بررسی و مشاوره‌های لازم ارائه شد.

رئیس سازمان بسیج حقوق‌دانان استان کرمانشاه اشاره‌ای هم به پویش نذر رهایی، آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد(محکومیت‌های مالی) داشت و گفت: سازمان بسیج حقوق‌دانان استان کرمانشاه در نظر دارد در سالروز میلاد با سعادت امیرالمومنین(ع) مبادرت به آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد کند.

وی همچنین از مشاوره حقوقی رایگان در قالب میز خدمت با همکاری معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان خبر داد و گفت: امروز بعد از نماز مغرب و عشا میز خدمت در مسجد قمر بنی هاشم(ع) واقع در محله شهیاد با حضور معاون قضایی رئیس کل و معاون دادستان و قضات برجسته دادگستری استان برگزار می‌شود.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1648027

مهمترین اخبار ایران و جهان: