نیوز سیتی!
15 بهمن 1402 - 09:50

۱۰ واحد مسکن مددجویان ایلامی در دهه فجر افتتاح می‌شود

مدیرکل کمیته امداد شهرستان چرداول گفت: از بهمن‌ماه سال گذشته تاکنون تعداد ۴۹ واحد مسکن مددجویی احداث شده است که در دهه فجر ۱۰ واحد آن افتتاح می‌شود.

فرهاد رستمی مدیرکل کمیته‌ امداد امام خمینی (ره) شهرستان چرداول، صبح یکشنبه ۱۵ بهمن‌ماه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: تامین سرپناه برای محرومین یکی از سیاست‌های اصولی کمیته‌ امداد امام خمینی (ره) است که در این راستا از بهمن‌ماه سال گذشته تا امسال خدمات شایسته‌ای به مددجویان شهرستان چرداول صورت گرفته است. 

وی افزود: دستاوردهای نظام در بخش مسکن مددجویان کمیته امداد در این بازه زمانی تعداد ۴۹ واحد مسکن مددجویی با کمک بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، سپاه پاسداران، بنیاد مستضعفان، اعتبارات کمیته امداد، خیرین، زکات و...در دست احداث بوده که ۱۰ واحد آن در دهه مبارک فجر امسال افتتاح می‌شود.

مدیرکل کمیته‌ امداد امام خمینی شهرستان چرداول، ادامه داد: علاوه بر خدمت احداث مسکن، در بخش تعمیر مسکن ۲۲ مورد خدمت بلاعوض و در زمینه پرداخت هزینه  گازکشی ۶۵ مورد مساعدت صورت گرفته است.

رستمی خاطرنشان کرد: در زمینه کمک به ایزوگام مسکن مددجویان علاوه بر واگذاری ۱۲۰۰ مترمربع ایزوگام رایگان به ۱۲ مسکن مددجو، تعداد ۱۶ فقره تسهیلات در این زمینه پرداخت شده است و در زمینه تامین رایگان سنگ‌نما بیش از ۷۰۰مترمربع سنگ‌نما مرغوب به صورت رایگان به ۱۴ خانواده مددجو تحویل داده شده است.

وی تصریح کرد: خدمات بلاعوض در این بازه زمانی به مددجویان بیش از ۸۰ میلیارد ریال بوده است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1659827

مهمترین اخبار ایران و جهان: