نیوز سیتی!
24 بهمن 1402 - 14:11

پاسداران سپاه تفکر و عملی عاشورایی دارند

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران گفت: پاسداران برای پاسداری از انقلاب باید حسینی باشند و عاشورایی فکر کنند و عاشورایی عمل کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، مراسم میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار امروز، ۲۴ بهمن‌ماه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه برگزار شد.

حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد امام حسین (ع) در این مراسم، اظهار کرد: پاسداران برای پاسداری از انقلاب باید حسینی باشند و عاشورایی فکر کنند و عاشورایی عمل کنند.


* مراسم میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار در سپاه کرمانشاه


وی افزود : پاسداران با پوشیدن این لباس مقدس و قدم نهادن در لباس خدمت و وفاداری حسینی، ثابت کردند که اهل کوفه نیستند و جزء یاران عاشورایی امام حسین (ع) هستند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با توصیف شاخصه‌های با حسین (ع) بودند، ادامه داد: اولین شاخصه بندگی و آزادگی از قید و بند دنیاست، دومین شاخصه ولایت‌مداری است که نسبت به ولایت فرمان‌بر بودند، چون ولایت تجلی عبودیت خداست و سومین شاخصه تکلیف‌گرایی است؛ وقتی به زندگی شهیدان پاسدار نگاه می‌کنیم چنین شاخص‌هایی داشتند، اولین شاخصه بندگی و آزادگی از قید و بند دنیاست. 

پایان پیام/۸۱۰۱۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1670071

مهمترین اخبار ایران و جهان: