نیوز سیتی!
22 دی 1402 - 15:15

امام جمعه ارومیه: اختلاف نظر طبیعی است ولی دشمنان به دنبال دوقطبی‌سازی جامعه هستند

امام جمعه ارومیه گفت: وجود اختلاف نظر در هر جامعه‌ای طبیعی است اما دشمن تلاش می کند با دو قطبی کردن جامعه، کشور را وارد تنش کند لذا نباید بگذاریم فضای دو قطبی در جامعه ایجاد شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ارومیه با اشاره به نزدیکی دو انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، اظهار داشت: دشمن در تلاش است با ایجاد یأس و ناامیدی میزان مشارکت مردم در این انتخابات را کاهش دهد لذا بر همه آحاد جامعه لازم است با امید آفرینی، تمام تلاش خود را برای حضور مردم و افزایش مشارکت در انتخابات به کار گیرند.

وی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در جمع مردم قم در ۱۹ دی عنوان کرد: اساس جامعه اسلامی، امت اسلامی است و اگر مردم در صحنه حاضر نشوند موفقیتی بدست نمی‌آید.

امام جمعه ارومیه گفت: دشمن تمام توان خود را برای خارج کردن مردم از صحنه‌های نقش‌آفرینی برای انقلاب به کار گرفته است چرا که میدان انقلاب به وسیله ملت پا پرجا است‌.

وی ادامه داد: دشمن با تلاش برای ازبین بردن دین، مأیوس کردن، پررنگ کردن کمبودها و تحریف دستاوردها و بمب گذاری و ناامن سازی به دنبال مأیوس کردن مردم از انقلاب اسلامی است اما ملت ایران بدون واهمه از دشمنان، ۴دهه است که در مقابل تمام حربه‌ها، فتنه‌ها و توطئه‌ها با ایمان ایستاده‌اند. 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی اظهار کرد: وجود اختلاف نظر در هر جامعه‌ای طبیعی است اما دشمن تلاش می کند با دو قطبی کردن جامعه، کشور را وارد تنش کند لذا نباید بگذاریم فضای دو قطبی در جامعه ایجاد شود.

وی با اشاره به فرا رسیدن ماه رجب افزود: ماه رجب، ماه پرعظمت و ماه استغفار است مسلمانان از این ماه جهت استغفار و اجابت دعا بهترین استفاده را بکنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1635127

مهمترین اخبار ایران و جهان: